Inlägg från: Lilybee |Visa alla inlägg
  • Lilybee

Förr oss som är fast i Scrapträsket

• Lilybee

Sol30: Fina LO:s. Den med morbror Mats var himla fin

• Lilybee

Vilka fina LO:s ni har gjort. Funderar också på att göra en i svart/vitt och nu blev jag lite inspirerad

Claudia: Vet inte heller varför det är så beroendeframkallande, men det är det ju verkligen Varje litet foto tänker man ju hur man ska scrappa på bästa sätt... Min syster tog ett jätetfint foto på Molly i fredags och det första båda två sa var hur man ska scrappa det snyggast Så lite skadad har man blivit...

Har faktiskt gjort en LO efter en skiss i tidningen som jag nog ska skicka in. Behöver bara lite mer material innan den är färdig.

Vet någon förresten vad det finns för scrapaffärer i Borås och Göteborg?

• Lilybee

Förresten, vilken LO är det Mammsy har gjort på SWE-bloggen? Blev så nyfiken... Räcka ut tungan

• Lilybee

Cheri & Mammsy: Helt sjukt snygga LO:s. Tänk om man hade varit så duktig... Det kommer kanske

• Lilybee

Claudia: Fina LO:s Och ckokladbomben låter inte helt fel. Kul att scrappa recept så. Kanske inte passar i dotterns album dock.
    Nej nu måste jag nog sätta igång och scrappa lite. Har tagit med mig alla grejer till Borås där jag är nu, så då ska jag väl använda dem också...
    Lite synd att mässan inte är denna helgen när jag väl är här uppe. Lite långt att åka från Malmö bara för en mässa annars. Men såg att det skulle vara en i Malmö i slutet av mars. Får se vad det är för någon...

• Lilybee

En fråga till proffsen: Om man har föremål som inte är syrafria, ex träfanér (vet dock inte om de är syrafria...) och målar med syrafri akrylfärg över hela (även baksidan), då borde man väl kunna ha det på sidan...

• Lilybee

Emmixen --> Det kommer en kombinerad sy och scrapmässa till Malmö helgen 24-25 mars. Men det kanske är lite långt? Jag ska dit i alla fall

• Lilybee

Bark: Jag har också gjort av den skissen Är inte riktigt färdig men jag hade tänkt skicka in min. Klart att du ska göra det också

• Lilybee

Fiafisen: Vad fin din senaste är! Hur fint som helst med den rubriken

• Lilybee

Jga tyckte de var jättefina Bara rosor härifrån. "Grattis pappa" var fint, min man fyller år om några veckor så då kan man kanske lifta det och ge från dottern... Har precis de bokstäverna som du har skrivit med och det blev ju tjusigt

• Lilybee

Det lät ju inte helt fel med en påse chippisar för 24 kronor. Undrar om det kan finnas på Panduro i Malmö? Tycker inte att jag känner igen dem från katalogen, men det kan ju vara något Göteborg har tagit in själva (jobbar nämligen på Panduro...)

• Lilybee

Sol: Oj, det var ju inte så bra Det är därför jag inte tycker om djur

• Lilybee

Om man vill "måla" med distresser på ett stämpelmotiv, smetas inte motivet ut av distressern? Eller måste man ha en speciell stämpeldyna? Kan man använda akvarellfärg också?

• Lilybee

kikkan: Tack så mycket! Anade att de alternativen var de bästa.

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket