Förr oss som är fast i Scrapträsket
Emmixen:
Ok, var som jag trodde åxå men var inte helt säker. Tack för svaret
Emmixen:
Ok, var som jag trodde åxå men var inte helt säker. Tack för svaret
Sussieb:
Vilken jättebra sida du tipsade om
, kanoners!
Det var längesen jag la in några nya LO:er i mitt galleri, men nu har jag lagt in dom tre nyaste, kika om ni har lust.
Ser ni snackar om Twinklar, är det nån som vet om det är svårt att måla med dom? Är det som distresser, eller vad? Ser läckra ut i alla fall.
InaFia:
Så fina dom var!
Vad trött jag blir på mig själv ibland. Jag tänkte jag skulle börja göra lite kort åxå, i alla fall till födelsedagar och så. Så fyller min svägerska år idag, satt i helgen och gjorde ett jättefint kort. Skulle lägga det på brevlådan i går............MEN GLÖMMER DET. Så nu ligger kortet här som hon skulle ha fått idag. Grrr vad arg jag blir på mig själv!!! Så, var tvungen att avreagera mig lite.
1.har det nångång hänt någe kaosartat när du scrappat? (typ, vält en färgburk, råkat klippa/riva sönder pappret du skulle ha osv)
Det har hänt att jag har rivit sönder papper, men det har gått att använda på annat sätt än vad jag tänkt mig från början då.
2.har du slängt en LO? eller gjort om/förändrat efter en tid?
Nej, jag har inte slängt nån LO, det är jag för snål för. Däremot så har jag förbättrat nån ibland.
3.vad var de roligaste du scrappat om? Det är alltid roligt att scrappa om mina barn.
4.vad klarar du dej inte utan?
PAPPER, jag ääälskar papper. Annars är det nog brads, öljetter och fluid chalk.
5.gör du fler åt gången?
Nej, då blir det för rörigt för mig. Då går det "runt" i huvudet på mig
Måste fråga er som vet lite mer än jag, använder man akrylfärg eller nån stämpeldyna, typ fluid chald, till clear stamps??
Fnyz: Du gör SJUKT fina LO:er
Asrta1:
så jättefin
1. Placera in dig i ett av följande fack "skitigt rockigt" "lantligt romantiskt" "tufft punkigt" "Färgsprakande glatt" "gulligt pastellsött"
Ja, lite blandning tror jag, men mest lite färgsprakande glatt kanske.
2. Vilket är ditt favoritmärke på papper?
chatterbox, är det nog
3. Om du måste välja bara en färg, vilken blir det då?
rosa
4. Prickigt eller schackrutigt?
prickigt
5. Randigt eller rutigt?
randigt
Annika: Alltså, vilka helt underbara LO:er. Speciellt "Vinter", vilka underbara färger, den är superhärlig.......
Måste fråga er tjejer här inne, vad tycker era sambo/män om att ni lägger ut massa pengar på dyra scrapbooking-grejer? Min sambo har inte sagt nåt än.........men jag anar att han tycker att det är lite för dyrt, att jag köper lite onödigt mycket.
Jaha, då funkar internet en stund....passar på att kika in lite då.
Ang. min fråga igår om vad era män/sambo tycker om att ni köper många och dyra scrappgrejer....såg att det inte bara är jag som smygköper
........fast på nåt sätt....hmm...så märker min sambo att det kommer mer och mer scrappargrejer på mitt scrapparbord och mer och mer papper......men än så länge har han inte sagt nåt.
Och inte kan jag komma med den grejen att han har en dyr hobby, för det har han inte. Han har knappt nån hobby. Det skulle vara att hugga ved......men det är ju en måste-sak här....så det kan jag int gnälla på.
Cia:
Var inne hos dig och kollade dina doptavlor. Så jättefina dom var