Inlägg från: Smurfens Mamma |Visa alla inlägg
  • Smurfens Mamma

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Hejsan alla scrappare!!

Jag har ett "problem" jag har tänkt göra ett släkt träd till sonen på ett 12*12 ... o sen rama in, har letat o letat efter papper med ett träd alt ngt mönstrat som man kan klippa o greja så att det blir som ett träd!!

Ngn som kan hjälpa mig som har ngn idé !!??

Tjing på er!!

♥ Wilhelms mamma Angelica ♥
  • Smurfens Mamma
    Mystjejen skrev 2007-02-24 10:38:11 följande:
    Här kommer en länk till en sida där man kan ladda ner familjeträd... Kan ju ge lite ideer iallafall...www.scrapbookscrapbook.com/familytree.html
    TAck Tack ska kolla där!!
    Mystjejen skrev 2007-02-24 10:33:01 följande:
    Jag är också sugen på att handla, vill shoppa loss på twopease... men jag är så feg. Men man kan ju prova och beställa litegrann bara...
    jag e oxå sugen på two peas... ska se om jag kan få ihop ngr scarppande vänner o beställa tillsammans!
  • Smurfens Mamma
    Mizty skrev 2007-02-24 12:00:39 följande:
     Seedorfs... Är jag en av dom då Caroline,
    Självklart är du en av dem!!!! Kyss
  • Smurfens Mamma
    NyfikenÖrn skrev 2007-02-28 10:23:10 följande:
    Ang scrapmängd:Jag scrappar i snitt 1-2 LOs/vecka. Jag ska på en scrapmara den 17/3 och vill spara lite till den. Det gäller ju att ha fotografier att scrappa också Jag gör ganska mycket kort också och får lite beställningar då och då. Nu har jag håller jag på med påskkorten. Hade pysselträff här i går och stämplade upp jättemånga ägg (*blinkar till Seedorfs* ). Får nog säga att jag är 65% kortmakare och 35% scrappare, men det går ju i perioder.
    va stämplade du ägg va det missade jag hihihi
    Jätte trevligt igår!! Längtar till nästa gång

Det var ju ngn som budade på Tradera på ett läckert papper (minns ej vem) men nu kommer serierna från
    Caution! Girl Collection  och Scull and Bone collection på följande sida
    http://www.scrapbox.se/

Jag ska shoppa tänkte att jag får dela med mig av detta fyndet... (kanske ngn redan har gjort ?!??!!?)

Tjing!
  • Smurfens Mamma
    Camasunary skrev 2007-02-28 11:41:08 följande:
    Seedorfs: Det är inte snällt att dela med sig av sånna fynd!! Jag hade ju bestämt mig för att uppdatera vårgarderoben den här månaden och INTE handla scrapgrejs för alla mina slantar... Men med en ny butik i Kristinehamn med Creative Imaginations papper OCH allt nytt från "over there" så går det nog åt skogen med mina nya kläder...
    Generad sorry Räcka ut tungan hmmm vet hur det är blir inte mkt med kläder här heller tyvärr... Förvånad
  • Smurfens Mamma
    Malin Ulrika jag har likadan skrivare... men jag har testat div foto papper mest epsons egna.. och jag tycker aldrig att det blir bra utskrifter... mer än grå/svart/vita möjligtvis...
    Vad använder du för papper?!

• Smurfens Mamma
    Malin Ulrica
    TACK så mkt!! Mannen ska få kolla på det här också!! Ska köpa Epsons glansiga o testa
    Sen så har vi ju PS så jag ska testa det du skrev om!! Så får jag nog fin fina bilder sedan!!

Tack igen!!

YES äntligen
    Har fått mina swirls clear stamps... I like

köp dem om ni inte har dem
  • Smurfens Mamma
    theosen skrev 2007-03-02 15:21:15 följande:
    Japp, några nyinköpta swirls.( tror jag det heter...)
    är det clear stamps!?
  • Smurfens Mamma
    NyfikenÖrn skrev 2007-03-05 17:45:22 följande:
    Jag bor i Landvetter Funderar på att ordna en scrapträff här om några är intresserade. Det finns en kvarterslokal här som går att hyra. Några intresserade?
    JAG E PÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ !!!!! Skrattande
  • Smurfens Mamma
    Sosofofie skrev 2007-03-05 21:07:39 följande:
    *STOLT*Gjorde min första Lo för ca 2veckor sedan.. och nu är det en som vill lifta en av mina!Så stolt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket