Förr oss som är fast i Scrapträsket
Jo - Tack!
cheri - Fiiin
Vi sjalar också. Eller rättare sagt; sjalade. Nu tycker han att han är för stor för att sitta still så länge ![]()
Jo - Tack!
cheri - Fiiin
Vi sjalar också. Eller rättare sagt; sjalade. Nu tycker han att han är för stor för att sitta still så länge ![]()
Skuttar in glad i hågen för nu har jag _äntligen_ en LO att visa upp
Jag har inspirerats av Mammsys "Mamma och pappa" och har använt samma tema och samma papper. Sen blev jag inspirerad av annika5064s nya snygga minimalistiska LOs så jag gjorde också ett sådant försök. Sidan är förstasidan i Vilgots album.
Har ni också svårt att sova när ni scrappat??? Iofs så scrappar ju ni varje kväll så det får man ju inte hoppas att ni har
I varje fall så kunde jag absolut inte sova inatt utan låg och planerade nya teman på LOs, skrev inköpslistor på näthinnan och dagdrömde om en scraphörna. ![]()
Hjälp, jag ser att ni pratat alla hjärtans dag. Jag är för lat för att göra kort till sambon. Mycket roligare att lägga tid på sonens album ![]()
Jag fyller också år i mars. Jag önskar mig allt i scrapväg. Bara så ni vet
Jag tröttnar på saker allt för lätt för att köpa mig en tång. Fast bra att ni påminde mig om Scrapfun. Det var ett tag sen jag gjorde en beställning där.
Tack för att ni tittat in till mig trots att jag inte är så flitig i tråden längre. Och tack för gulliga kommentarer
Så nu ska jag först ila iväg till utmaningstråden och rösta och sen blir det Scrapfun
Jen - Jag har också swachar med bazzill från scrappiz
Problemet är att jag aldrig planerar mina LOs i förväg och när jag väl börjat med en LO så måste jag göra färdigt den direkt. Därför blir det sällan alfabet för min del utan annat småkrafs.
venezuela - Stilren och snygg! Är det egengjord swirl?
Någon som har länk till bling bling?
Och jag måste börja skriva inköpslita till mässan. Swirls måsta jag ha!!! Japp, jag är väl inte den snabbaste inom scrapmodet direkt
Något mer ni köpt det senaste som man absolut inte kan leva utan???
Mitzy - Japp, du också?
Jag går definitivt till den på stora mässan. Antagligen till den på arken också. Hur kan man låta bli liksom
*läser din fotnot och lägger ihop ett + ett i utmaningsväg*
Fiiiiin
Johanna - Jag antar att det är den största mässan så det är nog ett bra val! Vi kanske ses
Vi hade en liten träff förra gången det var mässa i gbg. Då var det jag, Mammsy, annika5064 och Marajjah som träffades. Kul att få ansikten på träsktrollen
Fast Mammsy kände jag sen innan förståss