Inlägg från: Mystjejen |Visa alla inlägg
  • Mystjejen

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Och just det...
    Vad bra att ni pratade (ingående!!! ) om stämplarna!
    Verkar ju bra! Ska nog köpa sådana, när pengar finnes...

Har en verry basic fråga, som säkert ställts hundra ggr förut... så om du blir skittrött ihuvudet så ignorera den...
    Men jag har ju aldrig varit på kurs el nåt, knappt träffat ngn annan som scrappar...
    Hur gör ni när ni förbereder en LO? (tänker på designen nu, fotomattor och sånt kan jag ju...)
    När ni tänker ut hur och var allt ska sitta...
    Jag brukar oftast bara köra på och så blir det som det blir! Men jag skulle vilja veta om det finns ngt annat bra sätt att tänka. Eller nåt...
    Tänkte att jag ska kolla in några LO:s jag gillar i nån tidning och lifta rakt av för att kanske utvecklas därifrån...
    Jag vet inte...känner bara att jag tycker det är svårt och jag har hamnat i en period då jag tar fram allt men sedan blir jag bara ståendes och tittar på allt och fattar inget!! Skumt!!

• Mystjejen

BV!! Hihi... Jag känner mig nästan som en mysmask nu... Ligger i soffan inlindad i filt och har proppat i mig både alvedon och ipren som sakterliga börjar verka nu!

• Mystjejen

OK! Vad kul att läsa hur ni går till väga!
    Sista tiden har jag gjort mest efter skisser/utmaningar. Gillar det.
    Och så är det ju kul att se sedan hur andra har jobbat med samma "uppgift".
    Ska nog ta en sväng in på two peas genast...

• Mystjejen

BV: OK!! Nu är jag officiellt beroende av twopease!!!! De har ju tom videor man kan kolla på!!
    SKITBRA JU!!! ... Har ju varit inne där lite snabbt förut men inte så engagerat. Men de har ju ALLT!

Mina paket kom inte idag heller...
    Har beställt lite papper, CK, chipboardbokstäver (glittriga ), rub ons tror jag...
    Har glömt av vad jag beställt så det kommer bli värsta roliga överraskningen!!

• Mystjejen

mittlillalejon: Jag vill med ha en sådan... Vet inte var de finns, men panduro har mallar på olika storlekar. De kanske kan vara något så länge?

• Mystjejen

kela81: Fina LO:s! Åh, vad jag önskar att det vore sommar nu! NUUU!!!

• Mystjejen

GODMORGON tjejer!

Eller ja, god och god... Mår fortfarande pyton...
    Har snytit mig så mycket så näsan e alldeles knallröd. Snyggt...

Men idag tror jag att jag ska orka scrappa lite! Jippie!

BV: Fiiin LO! Undrar också hur du gjort "polaroidbilderna"... MÅSTE härma dig...

• Mystjejen

Claudia: Alltid lika kul att fynda...

Jag fick inte mina beställningar idag heller...
    Vill ha dem NUUUU!!!

Är det någon av er som har koll på stämplar som är som etiketter eller vad man ska säga...som det kanske står Notes: på och streck som man kan skriva på typ... Superdålig på att förklara!!

• Mystjejen

Från Magdas och Scrap and gift corner. Men jag beställde i måndags så det har inte gått så lång tid... Men de brukar alltid komma dagen el två dagar efter så man är ju bortskämd...

Fnyz: Låter kul! Men jag har inte så mycket band tyvärr... Har varit dålig på att använda det sista tiden. Får skärpa mig...och kanske shoppa lite...

• Mystjejen

Vad har ni för projekt på G nu tjejer? (förutom tävlingar och utmaningar)
    Jag har ju familje albumet från förra året, har kommit till sommaren nu så jag är lite efter...
    Och så har jag börjat på årets familjealbum också så man inte blir så efter.
    Sedan så ska jag göra om Majas första år album (har bar gjort 10sidorkanske) det är sååå fult, var ju det första jag gjorde...
    Och så bröllopsalbumet. Men nu när jag såg Elsies bröllops collection så blev jag helt kääär så jag funderar på att vänta till den kommer hit och så gör aalbumet med bara de grejerna.

Vad tycker ni om hennes collectioner?

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket