Förr oss som är fast i Scrapträsket
Äntligen... puhhh
Nu finns det lite nya LO:s
Måste ju gå och lägga mig, upptäckte just att det är söndag!
( bara en och en halv timme efter tolvslaget
)
Äntligen... puhhh
Nu finns det lite nya LO:s
Måste ju gå och lägga mig, upptäckte just att det är söndag!
( bara en och en halv timme efter tolvslaget
)
Jag börjar bli lite sugen på ett QuicKutz, eller hur man nu säger. Vad behöver jag mer än ett handtag? Och vart rekommenderar ni att handla? ca pris?
Vore tacksam för snabb hjälp. ( måste passa på nu när sambon sa ja)
Oj vad svårt, gick nog inte att bestämma sig i kväll. har ni haft mycke användning av erat, ni som har en QK?
Craft Robo, skär en sån ut precis vad som helst? Man behöver alltså inte köpa till någonting nånsin?
Är det nån som kan länka till en sida med info om en sådan?
Jag skulle vilja ha bra tips på typsnitt? Gärna både till rubriker och journaling. Det vore jättesnällt om ni ville hjälpa mej lite med hur man gör oxå. Jag använder mig mest av photoshop....
Jag hittar bara den första, Minya nouvelle. Vart har du hittat dom andra?
Nu har jag varit och shoppat loss till min scraphörna. Jag har köpt en liten mappvagn, som man kan ställa i en hylla. SÅ KUL!
Nu till Problemet... Hur ska jag sortera papprena? Lägger ni i dom efter färger eller märken på pappret?
Sol30-Jag ska ta kort på den så ni får se..
Den e begagnad så jag vet inte om man kan få tag i såna nu. Men det står ikea på den.
Nu finns den i mitt galleri.. kommer inte ihåg hur jag gjorde för att få upp en länk!?!
jag köpte den av en kompis. så jag vet inte vart man kan få tag i en ny...
Hur mycket måste man beställa från USA för att det ska gå ihop sig?
Jag vågar inte kolla in priser och grejer, för då kommer jag bara shoppa loss alldeles för mycket....
Hur gör man när man vill ha stämplar? Har hittat ett ark med omonterade som jag bara MÅSTE ha!
Ska jag köpa till klossar, eller ska man vänta med det? Det finns inte på den sidan jag tänkt beställa!?!
Stämpelklossar? Eller kan man tillverka såna själv?
Min sambo tyckte att jag skulle beställa stämplarna, så får vi testa tillverka klossar själv. Han jobbar som verktygsmakare. Jag tycker det verkar vara en bra ide. Vad tycker ni?
Hur får man Stämplarna? A4 format tycker jag det ser ut som?
Vilken tidning är det ni pratar om? Jag har köpt en som heter scrapbooking. Är det den ni menar?
Är det någon som har tips på hur jag kan "bygga" en stämpeldyna av grejer man har hemma? Undrar oxå om man ska använda akrylfärg eller om man måste ha något annat till stämplingen?
Kan nämligen inte ta mig till en affär med sånt nu
.
Och man orkar ju bara inte vänta tills nästa vecka, om man beställer på nätet...
Ingen som har någon bra lösning på mina stämpel problem?
Japp, några nyinköpta swirls.( tror jag det heter...)
Min Nya på mig själv...!?!
Ris och ros tack....www.familjeliv.se/hem/theosen/galleri.php