Inlägg från: Sosofofie |Visa alla inlägg
  • Sosofofie

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Hur får man in ett foto i inlägget??

• Sosofofie

*STOLT*

Gjorde min första Lo för ca 2veckor sedan.. och nu är det en som vill lifta en av mina!
    Så stolt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Sosofofie

Hallå allihopa!
    Brukar ni skära mycket??
    Har en bild i huvudet hur jag skulle vilja göra men det skulle aldrig gå att klippa ut från papper... Har en skalpell men jag tycker den är jättesvår och skulle aldrig kunna göra snrikliga mönster med den. Måste man ha nå speciellt underlägg? Hjälp!

• Sosofofie

Ska te´sta nagelsaxen så får vi se =) Lät smidigt då man redan har en =)

• Sosofofie

*skrattar åt mig själv*

Fan va jag är kass!! *skrattar ännu mer*
    Lär träna lite så kanske man kan få till det där sen... försökte klippa lite fint, gick sådär det var väl mer mitt KASSA mönster det var fel på!! Träna träna träna.....

• Sosofofie

Åhhh.. jag blir tokig! Sitter och kollar på massor av sidor på prylar,prylar,prylar och en hel del papper... Det är så tråkigt för jag har inga pengar!!! Dessutom är det dop den 31 så då blir det ännu mindre pengar över... "aja vad är väl en bal på slottet".. jag får väl fortsätta drömma nån månad till Gråter

• Sosofofie

Här är det som hos Coursell, killen tycker det är kul att jag skaffat en hobby och kommer hem med saxar och linjaler och annat han tycker jag behöver Skrattande
    Men då vet han inte om att jag skickat efter grejer för nästan 1000:- idag Förvånad från Stellas så tack Claudia för den FlörtSkrattande.

Gud vad ni gör fina saker allihopa! Är så avis.. kan hända att jag nallar ideer av er allihopa!!

• Sosofofie

Cia..: Ja Tack ge mig Räcka ut tungan
    Det ligger en halv förmögenhet där skulle man nog kunna säga Flört

• Sosofofie

Inspirerad av folks vackra blommor här idag så slängde jag ihop en Lo ikväll
    Ris o rosa gärna!

PICT0013.JPG

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket