• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Underbart snygga Annika, e det filt på snurrorna å hjärtat???
    Jag fick jättepaket från twopeas idag Tjohooo så mycket snyggt det var!!!!!!!!!! Bla filt, som jag sa för ett tag sen att jag absolut inte gillade HAhahahahhahahhahaaa så bra gick det med det!½
    Nu ska vi se om man kan få nån tid att scrappa oxå, mellan dagis inskolning jobb å DT uppdrag.. Å så ska man ju gärna hinna passa på att vara ute i det fina vädret oxå.. Man kan ju bli lite lätt stressad för mindre..

Å en liten Tjej GRATTIS 2XA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• MAMMSY
    Camasunary skrev 2007-03-27 18:44:42 följande:
    Fnyz: Wow!! Den är verkligen färgstark & superläcker!!Mammsy: Ååååå lyllos dej!! Jag hade också gärna fått ett paket från 2peas... Jag hade aldrig kunnat tro att det skulle ta så lång tid för allt det nya från CHA att komma ut/komma hit!! Lycka till med filten
    Nä eller hur, jag har suktat efter mina rosa daquiri Thickers lääänge å hit värkar dom ju aldrig komma.. å på lifetimemoments  tog dom ju slut med en gång.. Å så fick jag 25% rabbat på T.P Så då var det klart!!! Å konstigt nog hamnade det en massa annat kul i varukorgen med.. Hmn.. VEM kan ha stoppat dit dom
  • MAMMSY
    annika5064 skrev 2007-03-28 21:18:51 följande:
    ...och alla ni som ska till mässan scrappar väl namnskyltar med era nicks? annika5064.blogg.se/
    Nja mig känner ni igen om ni ser nån likblek stackare som sert grön å spyfärdig ut å går å stammar som Gus i askungen "Dööö Döö Öhhh Ha den äran"
    Måste hinna bli färdig med det jag ska dema på lördag Ville bara kika in en snabbis å säga Hej!!!! Kram å Gonnat / Malin
  • MAMMSY
    Pyret78 skrev 2007-03-29 15:50:16 följande:
    Har ett foto (13x18) i sv/vitt som jag vill scrappa!!
    Då utmanar jag dig att bara scrappa med cardstock, i olika former å färger Å dekos som förknippas med fotot
  • MAMMSY
    Pyret78 skrev 2007-03-29 20:57:27 följande:
    Fundera gärna ut en klurig titel åt mig oxå
    Vinter Idyll var det första jag tänkte på
  • MAMMSY

Hur många e ni föresten som ska på mässan på Lördag (gbg) Eller det kanske ni redan har skrivit längre bak i tråden Gääääääsp för trött för att kolla, ska genast stupa i säng tror jag Gääääsp å Gonatt!!!

• MAMMSY
    Jo79 skrev 2007-03-29 22:13:14 följande:
    MAMMSY skrev 2007-03-29 22:09:26 följande: Hur många e ni föresten som ska på mässan på Lördag (gbg) Eller det kanske ni redan har skrivit längre bak i tråden Gääääääsp för trött för att kolla, ska genast stupa i säng tror jag Gääääsp å Gonatt!!! Å jag ska på mässan på Lööördag! Ska bli så himlans roligt! joscrapblogg.blogspot.com/
    Å då MÅSTE du komma å säga hej Jag står i Formats monter
  • MAMMSY
    Marajjah skrev 2007-03-30 22:00:33 följande:
    Tre nya av mig.  Jag får iaf en massa tid till att scrappa när alla andra är på mässan och springer... *försöker låta blir att tänka på mässan lite iaf* Mamma till Filip 0408 och Hugo 0610
    Så fina!!! Föll direkt för mina pojkar, färgkombinationerna å upplägget e super!!!!!!!
    Å nu blev jag ju sugen på semla med.. Vart fasen ska jag få tag i det nu

(nej inte gravid, med konstiga matvanor ,bara hungrig å godis sugen )
  • MAMMSY
    Fnyz skrev 2007-03-30 22:58:10 följande:
    MAMMSY skrev 2007-03-30 22:26:31 följande: Marajjah skrev 2007-03-30 22:00:33 följande: Tre nya av mig.  Jag får iaf en massa tid till att scrappa när alla andra är på mässan och springer... *försöker låta blir att tänka på mässan lite iaf* Mamma till Filip 0408 och Hugo 0610Så fina!!! Föll direkt för mina pojkar, färgkombinationerna å upplägget e super!!!!!!!Å nu blev jag ju sugen på semla med.. Vart fasen ska jag få tag i det nu(nej inte gravid, med konstiga matvanor,bara hungrig å godis sugen) gumman är det du som har fått med en LO i LM:s nyhetsbrev? fnyz.blogg.se/
    Ja det e jag det Nancy.T i Lifetimemoments DT skrev å frågade om hon fick använda sig av min LO i deras nyhetsbrev så det kändes jättekul Jag visste ju inte ens om att dom hade nått nyhetsbrev
    Nu är jag helt slut efter mässa å scrapträff, fast det blev nog mer en vin träfff på kvällen
    Nu blir det natti Natti!!!!!!!!!!!!
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket