Förr oss som är fast i Scrapträsket
ja just de grattis CIA, fast två ställen?? vilka sidor menar du Jo79?
ja just de grattis CIA, fast två ställen?? vilka sidor menar du Jo79?
när jag skriver ut på cs så klipper jag till biten som jag vill ha den å så skriver jag först ut på vanligt a4 så jag ser att texten blir som jag vill ha den och så sätter jag fast cs:et över där texten är med hjälp av två fotofix i de två övre hörnen. på så vis sitter det inte så jättefast utan är lätt att ta bort å det har ALDRIG lossnat eller hänt något annant när jag skrivit ut.
band har jag aldrig provat men det är säkert lättast att ma ngör som MU säger att sätta bandet på längden, man kan ju välja utskriftsformat liggande i word så man skriver på längden åxå
Hej allihopa nu ligger senaste DT-lon i mitt galleri. Idén är (som ni kommer se) från tidningen scrapbooking mm.s design team som gjorde sånna LO:s i nått av de första numren.
nyfikenörn: dem bokstäverna älskar jag, har snart slut i min förpackning, har lyckats gjort av med nästan alla sorters bokstäver plus att dom är så lätt att omvändla till andra bokstäver eftersom de är små
jag har gjort ett H till ett L ett P blir ett D ett Q ett B o.s.v
det tråkiga med dem är att det självhäftande itne alltid är så bra och det torkar lätt å så lossnar bokstäverna å ligger längst ner i plastfickan
så ajg använder alltid ett par gluedots åxå på dem.
å så finns dem ju i så många färger, men vita är bäst för detär lättast att måla över, själv har jag knalloranga då måste man måla dem med MINST två lager färg innan det täcker
oj vad lång om bara ett par bokstäver