• Fnyz

Förr oss som är fast i Scrapträsket

ja just de grattis CIA, fast två ställen?? vilka sidor menar du Jo79?

• Fnyz
    Jo79 skrev 2007-02-22 15:27:20 följande:
    Fnyz skrev 2007-02-22 15:16:04 följande: ja just de grattis CIA, fast två ställen?? vilka sidor menar du Jo79? Är det inte Cia som är med på Lift-Lo:n? Mamma till KaramEllen
    jag hitar bara fiskbabyn som är cias på astrosidorna ska kika på liftingen åxå då
  • Fnyz
    Jo79 skrev 2007-02-22 15:29:12 följande:
    ....fast det är hennes syster som gjort själva Lo:n, Cia och dottern är "bara" modeller. Mamma till KaramEllen
    jag såg de nu,
  • Fnyz
    MamaKajsa skrev 2007-02-22 21:41:37 följande:
    Vem har en LO där OTH papper använts att visa upp????? Snälla.....
    höll på å svara på de där men kom på at den LO:n jag tänkte på som en annan har gjort faktiskt inte ligger i igalleriet eftersom den är till tävlingen
  • Fnyz

när jag skriver ut på cs så klipper jag till biten som jag vill ha den å så skriver jag först ut på vanligt a4 så jag ser att texten blir som jag vill ha den och så sätter jag fast cs:et över där texten är med hjälp av två fotofix i de två övre hörnen. på så vis sitter det inte så jättefast utan är lätt att ta bort å det har ALDRIG lossnat eller hänt något annant när jag skrivit ut.

band har jag aldrig provat men det är säkert lättast att ma ngör som MU säger att sätta bandet på längden, man kan ju välja utskriftsformat liggande i word så man skriver på längden åxå

• Fnyz
    roha skrev 2007-02-23 08:42:21 följande:
    Okej........en fråga till....Jag har köpt såna där Souffle-pennor. Men jag måste nog va korkad, för jag får inte dom till att funka! Där e nån sorts gummigrej på spetsen o det kommer inget när jag försöker skriva....Suck............jag ska kanske inte ge mig på så tekniska grejer.... Alla dagar ska va som en fest.....men vem orkar va bakis hela tiden???
    ta bara bort gummigrejen, det är som ett skyddslock så de inte torkar när de ligger på lagret i butikerna
  • Fnyz
    Skumpis skrev 2007-02-23 08:49:56 följande:
    Vart hittar jag Sakura Souflé pennor??? Är de bättre än Sakura Gelly Roll?Jag ska till Panduro idag. Några shoppingtips???
    panduro har soufflén åxå, de är ju en gel-roller dem åxå fast de heter souffle.

dem är ju bättre till doodling än vanliga gel-rollers fast ska man skriva journaling så är ju vanliga bättre för dem har smalare spets.

soufflén täcker på alla underlag å på alla ytor, man kan t.o.m måla på glas med den tydligen och på foton fäser den utmärkt
  • Fnyz

Hej allihopa nu ligger senaste DT-lon i mitt galleri. Idén är (som ni kommer se) från tidningen scrapbooking mm.s design team som gjorde sånna LO:s i nått av de första numren.

• Fnyz
    venezuela skrev 2007-02-23 14:44:55 följande:
    Den var jättefin Fnyz, härligt foto. Har också haft tankar på att göra ngt liknande, men jag har aldrig kommit till skott. Nu har du dock inspirerat mig, tack!
    hihi tack det var jättekul att göra lite EGO-lo det är ju itne varje dag jag framkallar förstoringar på mgi själv, och det fotot har jag faktiskt knäppt på mig själv med
  • Fnyz

nyfikenörn: dem bokstäverna älskar jag, har snart slut i min förpackning, har lyckats gjort av med nästan alla sorters bokstäver plus att dom är så lätt att omvändla till andra bokstäver eftersom de är små jag har gjort ett H till ett L ett P blir ett D ett Q ett B o.s.v

det tråkiga med dem är att det självhäftande itne alltid är så bra och det torkar lätt å så lossnar bokstäverna å ligger längst ner i plastfickan så ajg använder alltid ett par gluedots åxå på dem.

å så finns dem ju i så många färger, men vita är bäst för detär lättast att måla över, själv har jag knalloranga då måste man måla dem med MINST två lager färg innan det täcker

oj vad lång om bara ett par bokstäver

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket