Inlägg från: Camasunary |Visa alla inlägg
  • Camasunary

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Cia: Självklart vill jag ha receptet på världens bästa kladdkaka!! Tack för din godhet! Vore skönt om jag äntligen fick äta den där goda, goda kakan så att suget försvinner!!
    6 msk kakao bådar gott- vill ju att det ska vara rejäl chokladsmak Räcka ut tungan

Peggy: Kan man nånsin få för många kladdkakerecept?? Du måste ju dela med dig av det goda!!

kanskesnart: Jag vet inte hur BV har tänkt att göra, men man kan ju måla med akrylfärg, vänta tills det torkat och sen stämpla över med en genomskinlig dyna, pulvra och sen embossa Men BV är ju expert så hon har säkert något annat fenomenalt trick!! FlörtGlad

• Camasunary
    Camasunary skrev 2007-02-17 12:22:56 följande:
    stämpla över med en genomskinlig dyna, pulvra och sen embossa Men BV är ju expert så hon har säkert något annat fenomenalt trick!!
    Vad menade jag där egentligen?? Fundersam Jag menar sen grilla på med brödrost/värmepistol eller vad man nu har!

Att embossa måste ju vara hela proceduren! Alltså stämpla, pulvra OCH värma på!!

Och jag som trodde att jag bara var förvirrad på nätterna!! Förvånad
  • Camasunary

Plocka upp alla små fotofix-flärpar från golvet!! De små  blir liksom statiska och vägrar lossna från mattan när jag dammsuger!! Skrikandes

• Camasunary

Men jag håller med dig, kikkan om att det inte är så otroligt roligt att sitta och skära/klippa ut en massa grejs!!

• Camasunary

Det låter ju jättekul Johanna! Men oj så farligt med en godisaffär i släkten Räcka ut tungan

• Camasunary

Grattis till alla som fått underbara verk uppmärksammade idag!! Go girls!!

• Camasunary

Ååååå!! Jag suktar också efter papper från Creative Imaginations Räcka ut tungan

....mot storyhouse med andra ord!!

• Camasunary

Nix pix, storyhouse hade inte de jag ville ha.. men förhoppningsvis kan jag få köpa dem på nån mässa.. nu är det inte så länge tills det är dags!!

Asrta: Jag kan tyvärr inte hjälpa dig... men JAG hade nog chansat

• Camasunary

Claudia: Jag försöker i det längsta att undvika allt vad butiker heter just nu... precis som du skrev häromdan så blir ju köpfingret alldeles galet och klickar i hej vilt Förvånad Tänkte försöka lugna mig tills jag kommer på nån mässa Får man nyfiket fråga var du handlade för de sköna slantarna förra veckan  

Kul att bli liftad!! 

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket