Inlägg från: Blue Vapor |Visa alla inlägg
  • Blue Vapor

Förr oss som är fast i Scrapträsket

FNISS nä jag fattad einte heller HAHA!

Cama - ah, härligt att det var skoj!! Jag sitter och filar på den runda utmaningsLOn... fastnade såklart här på FL istället

• Blue Vapor

JOhanna - jag föreslår samma som kanskesnart här ovan! Lite vit-penna på bokstäverna så kommer de genast mer till liv! Och varför inte montera dem på distanskuddar? Tror jag kan bli jättebra! Vit-pennan kan du ju leka lite mer med över sidan också, så blir just det elementet mer återkommande. Annars tycker jag att de var jättefina, men jag håller med dig om att rubriken kan kännas lite onödigt platt.

VAR ÄR ALLA IDAG DÅÅÅÅ? Är det sport på teve, melodifestivalen såklart eller nåt annat???

Ni som har en sån Sakura soufflépenna - visst ska det väl stå "soufflé" på den? För jag fick inte alls en sån med mig hem.... trots att de hade dem i kassan och tjejen visste vad jag menade. En vanlig vit var vad jag fick

• Blue Vapor
    Marajjah - TACK , vetdu då ska jag se till att få rätt nästa gång..... *mutter*

*viskar*ochdenhärtänkerjagbehålladenmed.......funkadejuskitbrapåfotonju...Hemlis
  • Blue Vapor

Kan meddela att det har inkommit hela FYRA (4) bidrag till Valentine-tävlingen i min blogg , haha, men jag vet ju att flera här håller på att hardcore-pyssla med sina! Såååå, jag hoppas det trillar in åtminstone några till tills imorgon sen kväll!

*piska*

• Blue Vapor

Johanna - ah, redan mycket mer levande!! Skitbra!

Du har ingen bokhandel du kan kika hos? För de brukar ha Sakura-pennorna! Jag råkade ju få med mig en vanlig Sakura gel vit idag - och den är jättebra!!! (men ska ha en sån soufflé också )

• Blue Vapor

malin ulrika - det åååååååårdnar vi! Om inte johanna hittar en så hittar Cama en eller så hittar JAG en   Jag ska ju också ha fatt i en....... det blir min.... SJÄTTE vita penna Har just nu en okej smal (Steadtler), och en BRA smal (Sakura vanlig gel) och en BRA bred De andra tänker jag inte uttala mig om, för dem gillar vi inte.

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket