• Sol30

Jätte-jättefina lo:s alla lagt ut! Här är man borta nån dag och det tar halva förmiddagen att läsa igen! Och då kommer jag ju naturligtvis inte ihåg vad jag skulle kommentera....

Men, den här syfestivalen i Sollentuna nån som varit på den förut? Har utställarna mycket med sig som man kan köpa och är det nå billigare än i vanliga fall? *VÄLDIGT sugen på att åka!*

Cheri: Kanon att du bokat lokal! (vet att det är ett tag sen du skrev det....) Har vi bestämt nån tid?

• Sol30

Cheri: Tjusigt!
    För mig spelar det ingen roll vilken tid vi bestämmer. Eh, nåja kanske inte alltför tidigt.... Apropå mat, finns det micro och så där eller hur ser det ut? Annars kanske det finnns typ nån pizzeria i närheten?

• Sol30

Nu har jag gjort min fjärde lo. Det blev en dubbel! Men är inte riktigt nöjd med den. Blev inte som jag tänkt mig. Den känns platt eller nåt. Åsikter? (Och visst är bilderna ok fast han badar? Har retuscherat det som ev. skulle kunna synas).

www.familjeliv.se/krypin/sol30/galleri.php

• Sol30

Venezuela: Så fint kort! Hur kan du bara komma på nya fina saker hela tiden?!

• Sol30

mamma i Småland: Ja, det har du nog rätt i!

InaFia: Jättefina lo:s! Spegel var min favorit!

Tjej83: Har också en 3L Easy Mounter som jag kör med mycket. Tycker den är helt super!

• Sol30

Fick också de orange och svarta blommorna. Håller på med en lo med några av dem på nu!

• Sol30

Asrta1: Nya lo:n är jättefin. Inte alls fyrkantig!

Jag försöker också lära mig att ha lite tomma ytor också! Är också lite rak och fyrkantig (pedantisk, kanske man ska säga....), så denna hobbyn är nog perfekt för mig att "mjukna" upp den sidan lite!

Ankiz: Jättemysig lo! Den ser go och mjuk ut!

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket