• InaFia

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Jippi fick även mitt paket från Scrapaddicted men tyvärr var vissa papper slut så jag fick inte hela serierna så nu får jag hitta på något annat med dem ensamma. Lite knappar och smått och gott var det också. Så nu ska det scrappas, tror jag...............om ideérna ploppar fram.

Mamma till Ellioth 060318
  • InaFia

God morgon. har nu fått gjort 4 lo´s dem sista dagarna men det blir fotografering imon ska snart iväg och jobba några timmar. (Skönt att komma hemifrån lite ibland, är mammaledig)

Ha en trevlig dag, syns ikväll igen// Katharina

Mammas prins Ellioth
  • InaFia

Fnyz- Härlig lo, dina är alltid super.

Ni andra som har lagt in nya också är superfina också, kommer inte ihåg några namn för jag har läst ikapp 20 sidor nu. Så sorry!!!

Har knappt tid till att scrappa så något stämplande blir det inte här men ni som håller på med det, är det mest till kort eller använder ni det på lo´s också???

Tyvärr inget fotograferande av mina nya lo´s idag heller, har inte varit hemma på dagen och nu är det mörkt igen så kanske imon.

Mamma till Ellioth
  • InaFia

Loppan - Superfina dina nya, gillar underbara blå bästSkrattande

Mamma till Ellioth
  • InaFia

Tack alla för era snälla ord, både här och i Gb. Det värmer!!!!

• InaFia

Grattis till publiceringar och underbart fina lo´s som har lagts ut här i tråden. Ingen nämnd ingen glömd.Skrattande

Jag kommer också gå på mässan på Svensk Mässan, kanske känner igen någon ifrån era presentationer.

Mamma till Ellioth
  • InaFia

God morgon, är alla lite sega i starten idag?? Så få inlägg.

Har inte fått scrapat något i helgen men jag har 5 st väntandes på mig, lite journaling och fotografering så kommer dem snart upp här.

Kan ni rekommendera en nätbutik med mkt dekos?? Det  börjar ta slut här hemma och jag har bara blommor nu, det passar ju inte på första pulkåkningen mm.

Ha en bra dag/ Katharina

Mamma till Ellioth
  • InaFia

Grattos till er alla som har blivit publicerade eller blivit något.

Har inte varit så aktiv dem senaste dagarna vare sig här eller vid scrapbordet, varit lite mkt men snart ska förmodligen allt lugna sig så jag kommer synas mer här. (Hoppas jag)

Åter igen grattis till er!!!!

• InaFia

Har inte heller varit här inne så mkt pga att den lille först fick magsjuka sedan smittade han oss så hela helgen har varit sängliggandes. Ganska skönt men väldigt tråkigt. Nu är vi alla på benen igen så förhoppningsvis får jag fotoat dem lo´s som är klara sedan 1 vecka tillbaks.

Grattis till publiceringar
    Grattis till dt-platser
    och alla ni som har lagt upp nya får.

Syns senare.

Överlycklig mamma till Ellioth 0603
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket