Inlägg från: Melle85 |Visa alla inlägg
  • Melle85

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Matriark: Oki Jag skall göra ett stort album med väldigt många bilder m.m. om min dotters namngivning. Kan inte bestämma mig om jag skall köra med 2 olika bakgrundspapper (vilka jag redan har hemma) eller beställa fler och variera lite mer = beslutsångest!

Hur gör ni andra då? Kör ni med samma bakgrundspapper i hela albumet eller gör ni som Matriark och har olika?

• Melle85

Marajjah: Hihi, ja det blir säkert så. Nu har jag bestämt mig för att oxå köra med olika bakgrundpapper. Men det finns ju så otroligt mycket att välja på, jag skulle kunna sitta i veckor och bara titta på papper

• Melle85

Jättefina LO's alla lägger ut, är så imponerad av er alla

Måste bara fråga, kan man använda limpistol i scrapbookingen?

• Melle85

MAMMSY: Oki, hihi har aldrig använt en limpistol men såg en och det såg så smidigt ut.

• Melle85

Hejsan! Jag var här inne och frågade en massor av saker för ett tag sedan Sedan så hade jag så himla mycket att göra ett bra tag så jag fick lägga scrapbookingen på hylla, men nu är jag igång igen
    Hoppas att det är OK att jag fortsätter att ställa lite frågor nu?

Funderar på den där QK - vad är det?

• Melle85

Nu har jag gjort min andra och tredje Lo. Det är sångerna som spelades på min dotters namngivning; Handens fem fingrar Handens fem fingrar - spelades på Kiaras namngivning och Älska mig för den jag är (texten syns dåligt på bilden) Älska mig för den jag är - spelades på Kiaras namngivning

Risa och rosa gärna, eftersom jag är helt ny på det här vill jag gärna lära mig nya tekniker

• Melle85

Vilka fina Lo's - som alltid! Ni är otroligt duktiga!

Vad gäller skrivare; Vi hade innan en Epson multimaskin men den var vi väldigt missnöjda med, nu har vi nyligen köpt en Canon Pixma MP810 och den ger enormt bra fotokvalité! Den är jättebra på alla sätt och vis, rekommenderar den skarpt (även om den kostar lite mer).

• Melle85

Jen82: Vilka fina bilder! Proffsigt!

Jag har hunnit göra en dubbel Lo till, här kommer dom

Dina namn.jpg  Dina namn 2.jpg

• Melle85

Jättefina Lo's ni har lagt ut idag och igår! Man blir lika impad varje gång!

Själv väntar jag på två paket med scrapp-saker för flera tusen kronor Dyrt när man som nybörjare skall ha en massor av saker.

• Melle85

Tjohooo! Mitt ena paket kom idag med massor av skoj, nu skall här scrappas ikväll!

• Melle85

Vilka fina Lo's ni alla har lagt in de senaste dagarna.

Jag och dottern har legat med magsjuka Men är nu lite bättre. Har scrappat en del, har dock inte fotat ännu så jag lägger in dom senare.

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket