-
-
Emmixen: Gillar precis efter jättemycket. Underbara färger på de mörkare partierna. Btw; Du har stora boken om scrapbooking, va?
Frågor från mig!
1. Placera in dig i ett av följande fack "skitigt rockigt" "lantligt romantiskt" "tufft punkigt" "Färgsprakande glatt" "gulligt pastellsött"
Hu, den var svår. Men mer färgsprkande glatt än gulligt pastellsött skulle jag tro.
2. Vilket är ditt favoritmärke på papper?
Chatterbox
3. Om du måste välja bara en färg, vilken blir det då?
Omöjligt att svara på
4. Prickigt eller schackrutigt?
Prickigt
5. Randigt eller rutigt?
Randigt -
Helt OT: Har sett melodifestivalen. Vad är det här??? Riktigt dåliga låtar och vilka går vidare??? Tommy Nilsson
Uno Svenningsson / Idde schultz
och ett par hippieflum till. -
Sista ordet här om melodifestiskvalen: www.familjeliv.se/Forum-5-157/m17022940.html
-
MiaB72: Älskar "den första snön". Jättehärliga bilder och papper.Snyggt beskurna papper och bokstäverna bara så läckra. Tips till badpojke är att censurera vissa delar av din son. Se reglerna om nakenbilder.
*Försvinner in till Annika en stund* -
MamaKajsa: Häftig Lo! Tänk vad fint det kan bli när man vågar sticka ut med färgerna. Har du wellat pappren eller är de randiga? Passar görfint till bebisens kläder. -
Åh. skulle oxå vilja åka men vare sig ekonomi eller amningstider tillåter
*tycker jättesynd om mig själv*
Mitt scrapförtroende är ännu inte helt återställt men jag har scrappat i alla fall. Tvekade länge om jag skulle visa upp den men nu ligger den igalleriet för de utvalda att titta på. Kan inte lägga upp direkt i tråden av personliga skäl. -
Kela 81: Fina nya. Båtliv var perfekt med blått. Och på den andra; han ser ju inte helt oäven ut
-
kikkan skrev 2007-02-05 21:07:33 följande:Annika: Alltså, vilka helt underbara LO:er. Speciellt "Vinter", vilka underbara färger, den är superhärlig.......Måste fråga er tjejer här inne, vad tycker era sambo/män om att ni lägger ut massa pengar på dyra scrapbooking-grejer? Min sambo har inte sagt nåt än.........men jag anar att han tycker att det är lite för dyrt, att jag köper lite onödigt mycket.Jag redovisar inte kostnaden men han ser ju att dyker upp lite nytt då och då. Men det var faktiskt han som tyckte att vi behövde köpa en fotoskrivare åt mig

-
Cia: Biorum???? Varför inte ha tv:n i samma rum som datorn? simultankapacitet du vet