Inlägg från: Sosofofie |Visa alla inlägg
  • Sosofofie

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Vänster hörn satt vissl inte fasst såg jag nu.... Fundersam

• Sosofofie

Tack Alla Generad...
    Glad att jag fick ihop den helt.. hitills har jag vart jätte duktig på att klippa till allt å så har klockan blivit mycket man har tänkt att jag limmar ihop det imorgon å så blir det aldrig av...

Tror jag har 3 som ligger å väntar på lim, men det är ju mycket roligare att börja klura på en ny

• Sosofofie
    MammaKajsa: Så gör jag oxå.. nog för att det är snyggare med rikiga chipboard men som sagt när man inte har råd så...
  • Sosofofie

Stellas beställningar lär ju ha ökat kraftigt sen Claudia tipsade om den för oss!!! Penga munSkrattande

• Sosofofie

Annika: vilket adressfält?? Är jag knäpp jag fattade inte alls Generad

• Sosofofie

Annika: Tack!! jag kollade för långt ner, trodde det var nått på fl man skulle trycka på inte själva verktygsfältetGlad

• Sosofofie
    Fnyz skrev 2007-03-23 21:21:55 följande:
    Tjej 83 skrev 2007-03-23 21:13:54 följande: nä men gud va jobbigt det lät. o så skulle det bli en rolig dag. men tur kalaset är imorn o hoppas det går bättre då.hehe jaa de lär la bli massor med kort imorn, stackars barn, fast hon är la kanske van vid att bli fotad med fått tatt bort scrappgrejjer från ett bord idag som mamam ska ha o hon hämta de imorn. där rök det braiga bordet men så är det. jo hon är van vid kameran, det märker man när man tar fram den å hon hör "påknäppningsljuset" även idag hon fotografen var hon sååå duktigt å gjorde precis som det var tänkt hela tiden, fotografen var så nöjd så matilda fick en present en gosekatt.har iaf fått en present i en superbra låda/skokartong som ajg ska scrappa till en "minnenas ask" åt matilda åt alla kort m.m. fnyz.blogg.se/
    vad fint! Kommer nog att upsakttas hen hel när hon blir äldre Glad
  • Sosofofie
    Pylle: Jätte fina! Bara rosor här..
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket