-
på papprika ska de kosta 1300 för endast maskinen tror jag å på scrapbox sa hon att hon bara skulel ta 799!! för den men jag misstänker att det är när hon beställer den från usa så det kanske tillkommer frakt på det.Sol30 skrev 2007-03-16 09:55:17 följande:Vill också gärna veta vad en sån där grön skönhet kan kosta! Inte för att jag kan köpa en nu, men det kan ju vara bra att veta hur läääääänge man måste spara! -
nu harjag bild på mina chippisar, jag stansade ut chippisarna med dien som har lite olika figurer m.m. som ingick med alfabete så ni får se lite vad som ingår:

blomvasen, blomman och stjälken är tre delar så man kan anvädna olika blommor m.m.
-
inafina:_ åååå vad fina! på gunga, har du använt tandborste och akrylfärg där? som i tidningen.
-
ja fastjag vet inte om det tillkommer frakt på scrapbox pris det kan bli så att det tillkomemr frakt utöver hennes 799 å frakten från usa och hit till sverige var på 270kr plus frakten inom sverige.fraise skrev 2007-03-16 10:12:46 följande:Fnyz- 1300 kr?? Jaa det var lite häftigt kanske. Men hon beställer väl själv utan mellanhänder från USA. Och frakt och tullkostnader är inte att leka med... Scrapbox är nog en bättre deal då.
papprika har mässpris på CB nu på de kommande mässorna å då kostar den 1100 å då är det ju ingen frakt heller
-
ja fast det är USA frakten som kanske tillkommer på scrapbox å den är redan inräknad i papprikas så i så fallfraise skrev 2007-03-16 11:02:13 följande:Fnyz- Hängde inte riktigt med där... Joo, jag förstår att frakt tillkommer. Men med frakt på 799 resp 1100 eller 1300, så blir det ju iaf billigare med scrapbox. Å andra sidan slipper jag frakt från papprika eftersom jag har 10 min promenadväg dit. Nää nu svamlar jag nog känns det som. Vet inte vad jag ville med det här inlägget _egentligen_. Förresten- den här RAK-tråden... Skickar man små presenter till varandra där?? Typ vem som helst som man vill vara snäll mot?? Har inte kollat så noga där än nämligen...
blir scrapbox appar0aten 799+270 =1069 -
jag vet ju inte om det är så det var bara en misstanke från min sida för hon skriver att hon tar hem på beställning å då bruakr man få betla frakten själv, så är det hos kickis iaf där jag köpte hon tar ju hem å då kostar maskin plus frakt 1069fraise skrev 2007-03-16 11:33:07 följande:Fnyz- jag som precis skulle logga ut och så hittar jag ett nytt CB-inlägg. Jahaaa... NU trillar äntligen poletten ned hos mig. Men vad konstigt att USA-frakten tillkommer hos scrapbox. Det var ovanligt. Sådant brukar ju redan ingå i priset. Måste kolla där igen faktiskt! -
Boken Om Mig, man gör ett album om sig själv, kan vara ett kronologiskt album med sidor från barndom till idag eller om saker man gillar å intressen m.m.Fiafisen skrev 2007-03-16 14:42:21 följande:Skumpis:Vad menas med BOM? Jag är lite efter... -
sådär nu harj ag äntligen fått ladda upp mina tre DT-alster, har fått vänta tills hon la upp dem på hobbyhusets egen blogg men nu finns det iaf tre nya i galleriet
-
Jag blir bara mer å mer kär i min CB känner jag, sambon får nog ta soffan hädanefter för jag har en ny älskling att klämma på (hmmvilken reklam är det?)
nu har jag stansat i kartong som är nästan dubbelt så tjock som kollegieblocksbaksidan å de gick utmärkt plus att det ändå blev märken i skärmattan så man kan ha ÄNNU tjockare kartong
ska prova med riktigt tjock kartong nån dag när jag vågar 
-
jaaaaaaaa så kulkikkan skrev 2007-03-20 22:12:06 följande:God kvällen. Har varit lite trött dom sista dagarna, så jag har inte riktigt orkat att hänga med er här i träsket det sista. Men jag har scrappat lite i alla fall. Finns en ny LO i galleriet. Nu har jag åxå bestämt mig för att köpa en cuttlebug. Fast jag måste ju spara lite till först och jag ska även fråga min syster om hon inte är med på att köpa den tillsammans med mig, så blir det ju bara halva priset. Vi får väl försöka samsas om den. En liten fråga om den......tar den absolut alla dies. Jag behöver inte tänka om jag ska köpa en dies om den passar cuttlebugen eller inte? Har jag förstått rätt?
älskar min cb så du gör inte ett misstag!! allla dies jag vet om tar den iaf, revolution, qk, sissix, sisslitz, bosskutens, sina egna
kan inte komma på nå fler just nu
dessutom stansar den ju i filt, chipboard m.m. med sina egna dies