Inlägg från: Örnen76 |Visa alla inlägg
  • Örnen76

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Vad kul med scrapevent!!!! Ska inte dit, men ska på scrapmara i GBG.

Mamma till Lillprins Gustav (060628)
  • Örnen76
    Fnyz skrev 2007-04-15 20:38:20 följande:
    mitt bidrag till scrappiz månadstävling ligger nu i mitt galleri under övrig scrapbooking, här är ett av korten på den:
    Skitsnygg!!!!!!!!!!
  • Örnen76

venezuela - fin och gripande vacker LO!

sosofofie - Söt LO! Vilket smile Känner igen det där med att upptäcka att man missat ngt i neställning.

Träsktroll! i dag och i morgon har scraphuset 20% på större delen av sitt sortiment pga MoDos vinst

• Örnen76

Bitte - jättefin LO

Mitzy - vad kul att du var nöjd med maran. Ska ju själv dit den 28:e. Grattis till vinsten Dina LO är ju superfina

• Örnen76
    Marajjah skrev 2007-04-16 16:08:52 följande:
    Här kommer min senaste lo. Den deltar i SA:s tävling om att bli gäst-DT.Stora rosor till alla som lagt upp så fina layouter. INgen nämd, ingen glömd!
    Jättefin Vilken härlig bild!
  • Örnen76
    pylle skrev 2007-04-16 20:37:40 följande:
    tänkte visa er en till lo som jag gjorde för nåndag sen den är till minneskattens skiss tävling, ville inte visa den innan hon lagt upp den i bloggen.
    jättefin! vad är "egna" för bokstäver?
  • Örnen76
    Fnyz skrev 2007-04-17 11:08:09 följande:
    det här med clearstämps tycker jag är skitjobbigt, jag orkar inte använda min för alla färger jag provar färgar av sig på dem trots att jag tvättar dem p åengång å själv vitsen med dem är ju att dem ska vara genomskinliga så då blev jag så förbannad på den falska marknadsföringen så jag skiter i å använda dem helt enkelt.  jag har provat vattenfast och icke vattenfast stämpeldyna å så har jag provat fluid chalk å den fastnade ju värst av alla så alla ni som använder desa hela tiden å rosar dem vad använder ni???

Jag använder Versa Fine, den är superbra

Ni som skriver med vit penna på era fotografier, vad använder ni för penna till det?

• Örnen76
    Tjej 83 skrev 2007-04-17 11:22:19 följande:
    sakura gelly roll heter min vita penna, köpt på panduro,jättebra.,jag kollade scalloped-papprerna på scrapaddicted men vill int eha hjärtformade,vart finns det papprerna mer nånstans?kollad epå hobyhuset, stellas x2, o pappersbiten, men hittar inga.
    Vad bra! Den pennan har jag
  • Örnen76
    Tjej 83 skrev 2007-04-17 11:32:56 följande:
    har du testat o ritat runt ett foto med den? (som de andra gör med akrylfärg?)jag tycker det blir jättefint.
    nope har varken testat saukrapennan eller akrylfärg på foto, men det ska jag göra
  • Örnen76
    Tjej 83 skrev 2007-04-17 11:47:43 följande:
    visst får man rita en del så de blir bra, men som ja sa de tar itne mycket på pennan. iaf inte min haha har gjort de på porsche LO, kan visa den igen familjeliv.se/krypin/tjej_83/gallery/phpxciih...första gången ja testade. nu ritar jag i det lite mer.. så de täcker..
    Ah! Nice
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket