Inlägg från: claudia79 |Visa alla inlägg
  • claudia79

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Sol30: Va fina! Söta foton och så fint med de sicksackade kanterna runt papprena

• claudia79

Mammsy: Jag älskar också de svagt gröna papprena som finns mycket av just nu...

Annika: SÅ fina LO:S!!! Älskar din stil! Men vad var det för underbar remsa med träd och lite annat smått och gott på på "vårvärme?"

Bark: Jättefina LO:S oxå!!

Stööön! Ikväll blir det inget scrap för min del, ska alldeles strax stupa i säng och försöka sova bort eländig halsont! Men ha det så gott allihop

• claudia79

Bark & Cia: Vilka fina LO:s!!

Sådär nu har jag scrappat en LO, tog denna timmen av fritid ikväll Nu måste jag hoppa  i bingen, för jag är såååå trött på dagarna trots att jag lägger mig i tidFundersam Jag är inte van att jobba helt enkelt   Men känns som man hamnar helt fel här i träsket ju Förr var jag inne typ var 20e minut och nu en ggn om dan typ, hoppas ni inte glömmer mig Kika gärna på min blogg imorrn så ska den nya finnas där! Sov sött!!

• claudia79

Cia: Tack Jooo man måste ju som sagt börja dra sitt strå till stacken nu, så jag kan fortsätta shoppa frenetiskt haha Men stackars er - äcklig återbetalning! Det har jag också fått från CSN...*Muttrar över idiotiska studievägledaren, som ofta gör så att folk blir återbetalningsskyldiga..grr!*

Flowergirl: Ja tyckte också det första kortet var "finare" Enkelt kan va lika snyggt som mer avancerat, och det tror jag de flesta härinne håller med om..

Venezuela: Den var superfin!

En ny LO finns i mitt galleri! Risa och rosa gärna

• claudia79

Just det ja...passar på att säga att jag har uppdaterat min blogg lite, bl a med en del av mina bidrag till den stora Scrapbooking mm tävlingen, om nån är nyfis

• claudia79
    claudia79 skrev 2007-04-13 13:49:47 följande:
    Just det ja...passar på att säga att jag har uppdaterat min blogg lite, bl a med en del av mina bidrag till den stora Scrapbooking mm tävlingen, om nån är nyfis
  • claudia79

Tack allihopa för era snälla och peppande ord Ja vad ska ja säga, Fnyz? Smaken är som baken hihi

venezuela skrev 2007-04-13 15:04:24 följande:
    Claudia: Jisses vad många fina LO´s du lagt ut. Det hopar sig i min inspirationsmapp nu
    Wow jaha Kul att kunna inspirera
  • claudia79
    Fnyz skrev 2007-04-13 15:28:13 följande:
    jo dee sant, jag har en ganska så bred smak
    Ja då får väl jag säga att jag har en ganska så breeeed bak då
    Sosofofie skrev 2007-04-13 15:28:54 följande:
    Du gör så snyggt! Att du inte är nöjd med årstids lo:n kan inte jag förså! Och precis som venezuela skriver så är du en riktig insperationskälla!!
    Men TACK kära du Det var verkligen jättegulligt sagt
  • claudia79

Fnyz & Pylle: Vilka fina LO:s ni gjort båda två!!! verkar gå bra på de där träffarna Hälsa Pyret att vi saknar henne!

• claudia79

J79: jag tyckte det var sött iaf

Malinulrika: SHIT! Hur dyrt ska det va med dagis?? Lönar det sig att jobba överhuvudtaget dåFundersam

Lite nytt scrappeliscrap från mig....Risa och rosa gärna..

2007-03-01-2328-14.jpg

Star quality.JPG  Skiss från pencillin.com

varje del av dig...JPG mitt bidrag till scrapaddicteds GDT

Sov sött alla små Shrek-isar (Träsktroll )

• claudia79
    malin ulrika skrev 2007-04-15 04:26:42 följande:
    Claudia79,ja som sagt dyrt är det med dagis... Fast den äldst ska börja skolan till hösten så det blir ju bara dubbel avgift tills dess i alla fall...Gud vilka fina du gjort!!!Den första var verkligen jättesöt! ÄR ni så där blåögda eller har du bättrat på i photoshop? (Jag bättrar på min son ibland, en gnutta bara, och på mej själv tar jag gärna bort lie skavanker... SKa man avbilda sej själv för eftervärlden kan man gott få retuschera sej lite tycker jag!   )God natt på er!Eddiesmamma:de flesta här gör nog mest "vanligt" scrap.Själv kallar jag mej "hybrid scrappare". Jag fixar nästan alltid till korten i datorn först, och ibland gör jag digitalt och ibland med papper, det går i vågor. På sistone har det blivit mest med papper.Det finns en digital tråd också, om du inte hittar den kan jag leta fram den åt dej, sägg till i min gästbok bara!
    Tack Nää ingen redigering Vi är så blåögda
    Cia o krabaten skrev 2007-04-15 08:47:19 följande:
    Claudia: WOW vad produktiv du är!Jag trodde du inte hade tid nu! Men du prioriterar visst scrappa före fl KLOKT!
    Hihihi ja det har du rätt i....jag scrappar istället för att surfa just nu...har kommit in i ett scrapstim och tycker det är superkul, så då går det ju fort
    MammaTillAmyLee skrev 2007-04-15 09:05:19 följande:
    Min syster fyllde 30 igår, och det här är vad hon fick av mig, + ett minialbum som jag gjorde men inte hann fotografera *suck*På bilderna är det våran mamma och pappa med Vickan på BB.   
    Söta! Hon blev säkert jätteglad för de fina sakerna
  • claudia79

Venezuela, sosofofie,Bitte, SandraK, Mizty & Cia *PUH *: Åhhh vilka fina LO:s ni gjort ALLIHOPA!!!! Man är omgiven av digra scrapträsktroll

• claudia79

WOW!! Jätte jättefina LO:s ni lagt upp tjejer!!

Matriark skrev 2007-04-17 15:36:06 följande:
     Vad tänker jag på egentligen?? leta ska det vara, inte röka!! Hade jag varit rökare skulle man kunna tro att jag har kraftig abstinens just nu
    hahha det var kul
    roha skrev 2007-04-17 17:17:26 följande:
    Nu när alla har en blogg....alla utom jag.... Är det nån som har en blogg som nästan bara e me scrapbooking tankar o grejer? O så undrar jag om man kan få lov att länka nån från mig blivande scrap-butik? När den väl kommer igång vill säga.Jag ska ha en del i butiken som jag ska kalla inspiration, o det hade vatt kul att ha nån annan än mig själv där som inspirerar.... så om nån vill så tar jag tacksamt emot det..
    Om du vill får du länka till min blog Den står här nedanför
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket