Förr oss som är fast i Scrapträsket
Sol30: Va fina! Söta foton och så fint med de sicksackade kanterna runt papprena
Sol30: Va fina! Söta foton och så fint med de sicksackade kanterna runt papprena
Mammsy: Jag älskar också de svagt gröna papprena som finns mycket av just nu...
Annika: SÅ fina LO:S!!! Älskar din stil!
Men vad var det för underbar remsa med träd och lite annat smått och gott på på "vårvärme?"
Bark: Jättefina LO:S oxå!!
Stööön! Ikväll blir det inget scrap för min del, ska alldeles strax stupa i säng och försöka sova bort eländig halsont!
Men ha det så gott allihop
Bark & Cia: Vilka fina LO:s!!
Sådär nu har jag scrappat en LO, tog denna timmen av fritid ikväll
Nu måste jag hoppa i bingen, för jag är såååå trött på dagarna trots att jag lägger mig i tid
Jag är inte van att jobba helt enkelt
Men känns som man hamnar helt fel här i träsket ju
Förr var jag inne typ var 20e minut och nu en ggn om dan typ, hoppas ni inte glömmer mig
Kika gärna på min blogg imorrn så ska den nya finnas där! Sov sött!!
Cia: Tack
Jooo man måste ju som sagt börja dra sitt strå till stacken nu, så jag kan fortsätta shoppa frenetiskt haha
Men stackars er - äcklig återbetalning! Det har jag också fått från CSN...*Muttrar över idiotiska studievägledaren, som ofta gör så att folk blir återbetalningsskyldiga..grr!*
Flowergirl: Ja tyckte också det första kortet var "finare"
Enkelt kan va lika snyggt som mer avancerat, och det tror jag de flesta härinne håller med om..
Venezuela: Den var superfin!
En ny LO finns i mitt galleri! Risa och rosa gärna
Just det ja...passar på att säga att jag har uppdaterat min blogg lite, bl a med en del av mina bidrag till den stora Scrapbooking mm tävlingen, om nån är nyfis
Tack allihopa för era snälla och peppande ord
Ja vad ska ja säga, Fnyz? Smaken är som baken hihi ![]()
Fnyz & Pylle: Vilka fina LO:s ni gjort båda två!!! verkar gå bra på de där träffarna
Hälsa Pyret att vi saknar henne!
J79: jag tyckte det var sött iaf
Malinulrika: SHIT! Hur dyrt ska det va med dagis??
Lönar det sig att jobba överhuvudtaget då
Lite nytt scrappeliscrap från mig....Risa och rosa gärna..
![]()
Skiss från pencillin.com
mitt bidrag till scrapaddicteds GDT
Sov sött alla små Shrek-isar (Träsktroll
)
Venezuela, sosofofie,Bitte, SandraK, Mizty & Cia *PUH
*: Åhhh vilka fina LO:s ni gjort ALLIHOPA!!!! Man är omgiven av digra scrapträsktroll

WOW!! Jätte jättefina LO:s ni lagt upp tjejer!! ![]()