Inlägg från: Loppan79 |Visa alla inlägg
  • Loppan79

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Emmixen skrev 2007-01-29 19:36:23 följande:
    Var inne på scrappiz och läste lite, idén om mentorer är väl inte så dum... Är det något vi skulle kunna ha här också, eller är alla så duktiga (förutom jag) att ni klarar er själva? www.emmixen.se
    Jag tror att det är någon eller några här som har mentorer från scrappiz. Jag har inte själv läst om det så jag vet inte riktigt vad det innebär.
  • Loppan79
    Emmixen skrev 2007-01-30 10:41:01 följande:
    Nu har jag läst ikapp igen.. *puh*Hoppas mitt paket från Magdas kommer idag!!! www.emmixen.se
    Mitt också

Vet ni förresten hur det är med Scrapaddicted. Visst ska man invänta ett till mail innan man betalar? Jag har alltså bara fått automailet.
  • Loppan79

Cia - jo, det är ju hetl ok att det tar lite tid. Jag blev bara osäker på om jag förväntades betala efter första mailet Fundersam

• Loppan79

tjej83 - jag tror magdas har maxfrakt på 39:- och scrapaddicted maxfrakt på 33:-

• Loppan79

magdas har faktura men då kostar det 29:- extra eller kortbetalning. Scrapaddicted har förskott eller kort.

• Loppan79

Välkommen hit Rockergirl! Kunde inte låta bli att gå in och läsa din blogg och beundra dina superfina lo:s

• Loppan79
    älvanpurjo skrev 2007-01-30 15:24:02 följande:
    har en fråga...jag köper QKs.dom är ju utstansade.bill ju ha alfabet.. jobbigt att köa helatiden.hur jag gör jag då?så svårt nybörjare hålltp å i 2 månader.gärna förklarat och gärna lenkar till där jag kan köpa matrialet. inte allt för dyrt
    Alltså köper du utstansade bokstäver eller har du en QK? Fattade inte riktigt
  • Loppan79
    älvanpurjo skrev 2007-01-30 15:47:33 följande:
    loppan köper utstansat på tradera
    kolla scrapfun.se, där säljer hon utstansade alfabet.
  • Loppan79
    älvanpurjo skrev 2007-01-30 15:54:19 följande:
    loppan tack..men vill kunna göra själv hemma....lite svårt att få tagi  mitt i natten när man sittr och gör
    Jo, det är sant. Men som Fnyz sa så är foamstamps en bra investering. Ska se om jag hittar någon bra länk.
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket