Inlägg från: MamaKajsa |Visa alla inlägg
  • MamaKajsa

Förr oss som är fast i Scrapträsket

fiasofia skrev 2007-02-22 11:25:36 följande:
    Jag behöver lite idéer till min lo om min farmor som finns i mitt galleri.Inget sitter fast så allt går att ändra. Nu har den legat och i 2 veckor och jag har inte kommit på något bra. Vill ju gärna få färdigt den någon gång så jag kan visa farmor den. Så ge mig gärna lite roliga idéer !!!Hade gärna klistrat in den här fast jag vet ju inte hur man gör.... Va kul att tidningen har kommit. Då ska lilla mamma få ett litet besök imorgon då det är hon som får den. Då får jag barnvakt också....
    Jag tycker att din farmor-lo är jättefin. Du är ju mycket mer erfaren än jag på detta så det känns konstigt att säga nåt om din LO Men jag tycker att du ska prova att flytta blommorna du har vid textens nedre högra hörn till övre vänstra hörnet av texten istället. Hjärtana och blommorna kommer så nära varandra som det är nu, o eftersom det är så sparsamt dekorerat är det synd att de liksom klumpas ihop....tror jag
  • MamaKajsa
    SandraK: den tyckte jag verkligen var superfin. WOW!
  • MamaKajsa

Vem har en LO där OTH papper använts att visa upp?????

Snälla.....Generad

• MamaKajsa
    Mizty skrev 2007-02-22 21:43:23 följande:
    MamaKajsa skrev 2007-02-22 21:41:37 följande: Vem har en LO där OTH papper använts att visa upp????? Snälla.....Menar du oh papper? Caroline, stolt mamma till Phenom!
    haha, ja självklart, vet inte var T:t kom ifrån
  • MamaKajsa

tack Mystjejen för visade LO:s med OH papper, måste definitivt testas.

OH papper går väl också bra i skrivaren väl???

• MamaKajsa

Mizty: men hallådär....precis hur fint som helst. Vilken toppenvän du är då

• MamaKajsa

venezuela....på allvar? nääääääääääää, har en granne gjort det?

• MamaKajsa

Coursell: när dottern kräver att du plockar undan....DÅ har vi lika scrapphörnor du o jag

• MamaKajsa

jag kollade en site i USA o hon skulle ha 37 dollar för min beställning i frakt, tyckte jag var lite väl mycket.

• MamaKajsa
    pylle: ja jag är med på cc också, håller på med min fjärde nu *fniss* vilken mysdag jag har haft. Skickade iväg maken o tre barn....jag o bebisen hemma....o han har sovit nästan heeela dagen *myyyys*
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket