Inlägg från: Venezuela |Visa alla inlägg
  • Venezuela

Förr oss som är fast i Scrapträsket

MamaKajsa: Kikade in på dina alster. Gillade den sjätte mest, fina färger och upplägg. Ska bli kul och se vilka kort du hittar så småningom.

• Venezuela

Grattis grattis Bejbi! Här har du en till som är nyfiken på dina kort.

Jag bad om råd ang slutfinishen på en rubrik här tidigare i veckan. Vet att ngn skrev att jag kanske skulle ge bokstäverna en kontur och så blev det. Orkar inte läsa tillbaka och se vem jag ska tacka Här är den iaf monterad och klar.

• Venezuela

Camasunary: Då är vi två då, också uttråkad, sitter här bara för att jag inte vill röja i köket.

Har dock aldrig liftat nåt eller gjort rakt av från en skiss - kanske kan va nåt... Om inte annat har jag en del uppstämplade motiv jag skulle kunna sätta mig och måla, men icke sa nicke. Sitter här och dricker groggvirke utan tillbehör och smaskar gamla chips, usch och fy!

• Venezuela

hm, om jag skulle hänga på den där chipsbojkotten tro...

• Venezuela

Cama: Skär är inte bara ett annat ord för rosa - det är det inledandet ordet i skärmaskin också Yes, jag ska på 12 timmars maran. Visst skulle du iväg? Läste nog det, men glömde svara. Kom igång med en LO under småtimmarna, men John B är envis nu och jag ska strax göra honom till viljes.

• Venezuela

Camasunary: Tjusigt!

Tjoho, jag har gjort en ROSA layout med en rubrik som är längre än ett ordFlört Hade jag fått till journaling också hade jag nog fått gå och ta tempen...
    Well, här är den. Risa och rosa den som vill.

• Venezuela

Kul att ni gillade den. Fick ett tag känslan av att den va för rörig, men jag måste väl lära mig att allt inte är enfärgat/milt mönstrat och raktGlad Btw, glömde ju skriva att jag sett den böjda pilen på ngn annans LO. Minns tyvärr inte hos vem, men det va om att sväva ovanför marken eller nåt.

• Venezuela

Cama: Jag kollade just in den. Superduperfiiin - du är bara så duktig!

• Venezuela

Claudia79: Jättefin LO, mild och ljuv framtoning!

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket