Inlägg från: Johanna 79 |Visa alla inlägg
  • Johanna 79

Förr oss som är fast i Scrapträsket

malin ulrika m.fl.: Har idag varit på stan och letat efter den omtalde vita pennan Men tyvärr så sålde ingen butik den här. Jag hittade en annan vit penna på våran scrapp butik. Men den heter White Writer och märket är Sailor! Med den ska det också bli lite upphöjd! Någon som har en sådan penna??

• Johanna 79
    Jen 82: Är du nöjd med din. Jag tror nog att jag känner mig ganska nöjd. Men det är svårt att säga nu när jag bara testat en sak.

Jag tittar in igen till kvällen. Då ska jag snoka runt lite i era bildgalleri här inne, och se om jag hittar någon som har gjort blänk på sin text

Måste ju prova min nya penna
  • Johanna 79

Go' kväll alla!
    Har idag varit runt på stan och skulle ha fatt i en soufflé penna. Men fanns inte i sortimenet istan. Så sur man kan bli... Köpte en annan, men den är jätte svår att skriva eller dra streck med. Men den var kanon att göra brickar med!!

Är det någon här som vet sig ska till någon butik med sådan penna? Vill ha nu. Tänkte om någon kunde köpa och skicka Fundersam

• Johanna 79
    Blue vepor: Den kommentaren gillade jag  Stanna du till midnatt
  • Johanna 79

Jag sitter och försöker få min dubbel Lo:s klar. Snart klar. Håller på att montera fast några blommor, sådant pill!

Imorgon måste jag ta tag i ett grattis kort. Vilket jag aldrig gjort tidigare. Ska göra ett till min svärfar som fyller 65 år på söndag.

• Johanna 79
    Camasunary: Jätte snällt om du skulle villa fixa mig en soufflé penna!
  • Johanna 79

Då så, nu lägger jag ut min dubbel för 3:e gången. Vad tycker ni ris och ros....

Ny    Ny

De andra alltrenativen jag visat tidigara ligger i mitt galleri! Kul att se förändringarna!

• Johanna 79
    Natti natti ni som är vakna nu! Nu ska jag sova lite och ladda batterierna till morgondagen!
  • Johanna 79
    MAMMSY och Cheri: Jätte snygga nya Lo:s!

MAMMSY: Passar på att spana på deina kort. Ska nämligen göra ett grattis kort till min svärfar. Han fyller 65 år
  • Johanna 79

Nähe, ska nog städa lite här vid min/vår data och MIN scrap hörna. Tänkte ta lite foto på min hörna! Men bäst att städa innan Cool

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket