-
Schysst hassbännd!! Stellas har jag aldrig hört talas om...... *får inte titta*
-
Var lite trött igår och missade att tala om här att det finns flera fina nya LOs från inspirationsutmaningen upplagda i min blogg!
HelenaJ - tyvärr vet jag inget om just den skärmaskinen, jag har själv en av deras "blå" och är supernöjd med den! Funkar kanon fortfarande efter 4 års flitigt användande!
-
Helenaj - oh måste kolla........
..jag har den här! http://www.clasohlson.se/Product/Product.aspx?id=383250 den 32-centimeters! Större behöver man ju inte, och mindre blir ju knepigt med 12x12-pappren...
-
Fnyz - jasså du har också fastnat för Cuttlebugen?
Jag ska ha en sån ifall det inte blir en Craft Robo....................................................................................................... *sätter mig på händerna*
-
Hörrni, var har Emmixen tagit vägen? Någon som vet?
*försöker ignorera glitterbegäret*
-
Mammsy - *packar väskan*

-
Jag är ju lite sen... men är det inte dags för ett nytt Scrapbooking-nummer nu?

-
kikkan - ahaaaaaaaa, ja då får vi vänta lite till då.....

-
Cia -
Det där rummet var nästan fånigt...... hon hade ju ALLT. Okej att ha ALLT, men att ha precis exakt ALLT av ALLT, det är ju nästan sjukt....... och ja, hon lär ju inte ha några problem med pengar i alla fall..... ochursäktamenHUR många olika diesystems hade hon??? Två Sizzixar en Craft och nåt mer va?? *gapar*
Vi har också delad separat ekonomi, så han skiter blankt i vad jag handlar för
Eller ehum, just nu betalar han väldigt mycket mer än mig, så jag håller igen extremmycket med shoppingen.....
-
Jen 82 - ja precis, så länge man håller sig till normala nivåer
så spelar det ju ingen roll! Min sambo är så glad för min skull att jag har scrappingen, så han tycker ändå alltid att jag ska unna mig
då blir man glad