Förr oss som är fast i Scrapträsket
Annika: BOM, ja kanske det. Gillar inte bilder på mig själv bara, men de från barndomen går väl an.
Annika: BOM, ja kanske det. Gillar inte bilder på mig själv bara, men de från barndomen går väl an.
Hej, hopp. Vad mycke fint ni gjort! Har kikat in i gallerier och försökt kommentera (sorry om jag glömt någon), men det är svårt att risa och rosa när allt är så himla otroligt fint!!
Minimalla: Vilken härlig LO med er låt! Har haft problem sista dagarna att komma på vad jag ska scrappa om men nu vet jag precis
Tack för inspirationen
(& hoppas det är ok att jag liftar din idè om låten)
Ha en fortsatt trevlig dag allihop (kan man ha annat när det är Fredag
) TJING.
Tjingeling tjejer. Ville bara kika in och ge en kollektiv jätteros till alla som lagt upp nya alster
Superfina och inspirerande som attan! Har inte hunnit läsa ikapp tråden eftersom jag inte varit inne på några dagar men jag har skummat igenom och kikat på allt fint!!
Själv har jag fått i uppgift att göra ett dopkort till helgen (det ska vara stort som ett A4 ungefär med en bild på bebben och lite text, så det blir väl mer som en LO) Så är det någon som gjort dopkort eller doptavlor får ni gärna hojta till!! Känner att jag kan behöva lite inspiration för att få till det bra.
Rockergirl: Usch vad jobbigt och hemskt
Beklagar verkligen!
Nehe, nu måste jag masa mig iväg på ett träningspass och försöka göra av med lite av alla kalorier som slunkigt in under eftermiddagens bakning![]()
Återkommer