Inlägg från: Cia o krabaten |Visa alla inlägg
  • Cia o krabaten

Förr oss som är fast i Scrapträsket

På första och andra. bada bla

• Cia o krabaten

Loppan: Jag undrar bara för de chipboard jag har av olika märken är ramarna så stora... Som en stor fyrkant med bokstaven i. Det är ju vanligt att man använder, men dessa små tunna har jag inte sett innan! Tycker det blev läckert!

Sol: Jag var i höstas och då var det ungefär så många utställare och vissa hade ju mer med sig än andra, men det fanns helt klart allt att köpa om man slog ihop butikerna.
    Inte så mycket billigar, fanns en del mässpriser, men ytterst lite. Men bara att gå runt där och välja och vraka bland alla cs och alla papper och ta på dem och inte titta på skärmen för att beställa!

• Cia o krabaten

kanskesnart: Var bor du då? Finns det inget närmare kanske?

• Cia o krabaten

Annika: tack för info om chipboard.
    Och det börjar bli skönt att man inte är med i tävlingen

• Cia o krabaten

BV:

Det värsta är ju att de har så mycket fina grejer att man bara inte KAN låta bli att handla där på mässor...
    Men köper allt annat jag kan hos konkurrenter iaf.

• Cia o krabaten

BV: Akta dig så att du inte blir anmäld nu
    Man vet aldrig om den saknade indianen smyger omkring här i träsket också!!

• Cia o krabaten

Melle: Men du missade scrap and gift corner??

• Cia o krabaten

CHeri: Läckert! Hoppas sidan går bra!

Claudia: Snygg LO på Swe-bloggen! Här publiceras du till hö och vä

Tjenixen: Håller med. Jag prenumererar på Creating Keepsakes (CK) också och tycker den är jättebra.
    Har även simple scrapbooks, men den är lite just enkel för min smak. Men man hittar alltid något/nummer. Men jag förlänger nog inte den prenumerationen. Hoppade på ett erbjudande när jag tog den.

• Cia o krabaten

Fnyz: Då är det åp sin plats med ett färskt grattis till dig nu när det är verklighet för dig med tidningen i handen

• Cia o krabaten

Jane: Japp! Minst 2ggr om dagen lär man läsa ikapp
    Dagpatrullen och sen kommer nattsuddarna och drar några sidor

Claudia: Skrev innan att jag har CK och gillar den!

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket