• Bark

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Jag är nog oxå en som snokar en del. Tycker ni gör så fina Lo allihop. Ibland komenterar jag ibland inte. Mest för att jag är lat. Jag snokar runt för att se hur ni fäst olika dekos och mest för att få inspiration, ibland behövs det mycket insperation och ibland mindre. Hoppas verkligen ingen tagit illa upp när jag inte skrivit i GB i så fall ber jag om ursäkt!!  :)

Mamma till Jasmine & Timmie
  • Bark

Alltså, nu har jag en sån där dum fråga igen. En sån där som man skäms lite för att ställa. Jag fick hem chipboardblommor från magdas igår, om man dekorerar dom med papper då syns väl den tråkiga grå kartongen på sidorna eller? Hur gör ni? Har försökt kolla runt, men hittar ingen Lo så jag ser hur man gör!! Någon som har?

Sen fick jag ju dom där andra blommorna oxå, med plastprisma (hoppas ni förstår) hur fäster ni dom? Om man bara limmar, ramlar dom inte bort lätt då?? Generad Någon som har bild på Lo med såna blommor??

• Bark

Tack för hjälpen med blommorna, nu ska jag runt och leta akrylfärg då  :)  så jag kan använda mina chippisar. Kanske blir lite Foamstamps oxå.

• Bark

SandraK: den var jättefin.

• Bark

Jättesnygga nya Lo:s

Har funderat lite kring det här med foam stamps, jag kommer tydligen inte till skott med att köpa!! Vill gärna ha Mixed Alpha eftersom det är tre olika alfabet, men hur stora är bokstäverna egentligen?? Jag scrappar ju 8*8 och då blir dom kanske för stora. Någon som vet??

• Bark

Ny Lo, vad kul det var att scrappa i ljusrosa.

Känsla

Jasmine, Timmie och nyaste kusinen Ida!!

• Bark
    Fnyz skrev 2007-02-24 17:46:41 följande:
    Bark skrev 2007-02-24 17:22:51 följande: Ny Lo, vad kul det var att scrappa i ljusrosa. Jasmine, Timmie och nyaste kusinen Ida!! Mamma till Jasmine & Timmiejättefin! är den i 8*8? mysig rubrik och lika underbart kort
    Ja, jag scrappar bara 8*8 Lite litet ibland, men jag tror jag har nog svårt för att fylla ut 12*12

Tack, för fina komentarer!!  Skrattande  Gav nyss bort den inramad till Idas mamma, hon blev jätteglad
  • Bark
    Dubbel 1: ÖmhetDubbel 2: Trygghet

Ny dubbel LO  på Jasmine och nykusinen Ida.
  • Bark

MU: Så fin gillar de olika storlekarna på fotona!! Och så det glittriga förstås  :)

• Bark

Venezuela: Den var verlkigen vacker!

Jag har lagt in en ny jul-Lo i galleriet. Välkomna in!!

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket