Inlägg från: Lingonflickan |Visa alla inlägg
  • Lingonflickan

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Nu  ska vi äta pizza/sallad - jag tar det senare. Måste väl umgås liiite med maken oxå Fundersam

• Lingonflickan

Fnyz: Blir så avis på dig. Mina scrapsaker är blockerade förutom det ständigt dåliga ljuset där jag har dem. *mutter* Ang. Alla hjärtans (varför kan jag inte välja bilder från nedersta raden?)dag så får man väl hoppas att maken kommer ihåg det i år.

• Lingonflickan
    Cheri: Hemligheten ligger i att inte titta på dem. Då blir låten faktiskt myyycket bättre och framkallar inga kräkanfall
  • Lingonflickan

Jag är iallafall jättenöjd med min QK. Alfabetet som följde med var väl inte så kul så det sålde jag och köpte ett annat. Det går ju variera sig med vilket papper man använder oxå. Cs eller mönstrat

• Lingonflickan

Hej alla. tittar in men läser inte tillbaka, det är ju mil av inlägg. Min 30-årspresent var en succé. Nu har jag någon att scrappa ihop med. Hehe! Ku att dra ner nån annan i träsket. *S*

• Lingonflickan
    Venezuela: har oxå varit på sån där kurs med Fiskars. Visst är det häftigt! Särskilt dessa brushables. Bra för mig som inte är så bra på att doodla.
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket