• InaFia

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Tjej 83 - Man behövde bara fylla i sina uppgifter och registrera sedan skulle man logga in. Något annat behövdes inte. Kontakta dem om det inte blir bra.

• InaFia

Hej. Köpte Heidi Swapp´s Mask alfabet på mässan. Hur skall det användas? Har man bokstäverna som en mall och målar eller chalkar över själva bpkstaven, låter torka och sedan tar bort bokstaven?? Hoppas någon har användt dem och kan förklara för mig.

Grattis till Dt plats och publiceringar. och superfina lo´s som har lagts upp på sistone.

• InaFia

Hej. Köpte Heidi Swapp´s Mask alfabet på mässan. Hur skall det användas? Har man bokstäverna som en mall och målar eller chalkar över själva bokstaven, låter torka och sedan tar bort bokstaven?? Hoppas någon har användt dem och kan förklara för mig.

Grattis till Dt plats och publiceringar. och superfina lo´s som har lagts upp på sistone.

• InaFia

Hej. Köpte Heidi Swapp´s Mask alfabet på mässan. Hur skall det användas? Har man bokstäverna som en mall och målar eller chalkar över själva bokstaven, låter torka och sedan tar bort bokstaven?? Hoppas någon har användt dem och kan förklara för mig.

• InaFia

Hej. Köpte Heidi Swapp´s Mask alfabet på mässan. Hur skall det användas? Har man bokstäverna som en mall och målar eller chalkar runt/över själva bokstaven, låter torka och sedan tar bort bokstaven?? Hoppas någon har användt dem och kan förklara för mig.

• InaFia

Hej. Var det någon som använt Heidi Swapp´s mask alfabet som vet hur det fungerar??

• InaFia

kikkan: kör på som den är.

Imon kommer det hem en vän till mig och vi ska scrappa, längtar.

har gjort ett par nya nu men dem skall få lite journaling och bli fotade sedan kommer dem läggas in här.

• InaFia

Blommig, på dina bilder ifrån eran träff har din vän Anna en rosa kartong med bilder i, vart kommer den ifrån? Den såg så himla bra ut.

• InaFia

Blommig- tack så mkt. ja den verkar jätte bra.

• InaFia

Glad påsk på er alla scraptroll.

Vet ni någon butik som säljer mkt av Cropper Hopper? Dem har ju så många bra olika förvaringar.

• InaFia

Jätte fina nya som har lagts upp här:)

Var det någon som vet var man kan köpa Cropper Hopper förvaring, har hittat lite på vissa nätbutiker men någon som har MYCKET att välja på?

Trevlig fortsättning på Påsken!

• InaFia

Herregud vad mkt fint ni har lagt upp här. Jag är storm förtjust i allas. Så mkt ideer och inspirerande lo´s, hoppas bara man får lite tid också.

Vet att frågan har varit uppe innan men skall till Sthlm nu i dagarna, vilka butiker ligger centralt i staden??

Hoppas ni alla har det bra i vårvärmen/ Kram Katharina

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket