• roha

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Fnyz skrev 2007-03-29 08:50:09 följande:
    kikkan skrev 2007-03-28 23:29:40 följande: pylle:Hehe, märks att du inte vet hur vi bor. Vi bor på landet, runt oss finns bara åkrar. Alltså vääääldigt öppet. Här blåser ALLTID. Mina kära papper skulle blåsa bort ute. Så, nej inte rätt alternativ så bor jag och pylle åxå men om man har en LO småfärdig å så ska man måla eller doodla eller sy korsstygn på den så kan man ta med den ut och sitta och pygla.jag scrappar mindre nu men itne pga vädret utan pga lusten. vädret skiter jag nog i känns de som, känns som att bara för att det är fint väder så får man bannor från alla för att man sitter inne å jag är en inomhusmänniska i alla väder gillar verkligen inte att bli utdragen på massa upptåg när man kan sitta inne i lugn å ro å scrappa, titta på tv, leka med matilda, fnyz.blogg.se/
    Jag håller me dig! Har aldrig varit o kommer aldrig bli en utomhus-människa. Det e mycket bekvämare inomhus!
    Mamma älskar sin Savannah!
  • roha
    Fnyz skrev 2007-03-29 09:08:13 följande:
    ååååå neeeeeeeeeej jag hade missat detta men de kanske ni andra itne har: scrapbutiken ska stänga dom har utförsäljning just nu fnyz.blogg.se/
    e det jag som e blåst? vilken scrapbutik?
  • roha
    Jo79 skrev 2007-03-29 09:15:07 följande:
    www.scrapbutiken.se Mamma till KaramEllen
    tack! då måste man handla jue! jag kan aldrig säga nej till rabatter, så e det bara!
  • roha

oj oj oj...redan uppe i nästan 500:-

• roha

Gomorron tjejer.
    Dags att ris ao rosa igen! 2 nya gjordes igår... Va tycks?

katalogLO.jpg

lik pappa men söt ändå.jpg

• roha
    mysigLO.jpg

för oss andra som inte ska till mässan (snyft) så slänger jag in den senaste LO:n.
  • roha
    Coursell skrev 2007-03-31 11:50:50 följande:
    Så fint Roha Jag ska inte heller till nån mässa....det är storstädning idag som gäller.
    tack ska du ha...
    jag bor nere i trelleborg så det e ganska långt att köra upp dit för en mässa, så jag får väl göra som du o storstäda........efter jag har scrappat lite till.
  • roha
    Sydskåning skrev 2007-04-01 08:28:01 följande:
    Willea skrev 2007-03-31 23:28:52 följande: Hej! Någon av er här som vet om det ska vara nån mässa i Malmö - jag har för mig att jag läst att det ska vara det i juni, men har glömt VAR jag läste det och nu hittar jag det inte nånstans!Det vill jag också veta! Oscar 040926 Bebis BF 070701
    Jag me, jag me!!!!
  • roha

hmm...det va visst en mässa i helsingborg förra helgen...den va nog inte så stor, bara 11 utställare...men ändå!
    vill gå på mässa nu!!!

• roha

Jag har en liten fråga;

Om man frågar om man får lifta en LO, men inte får nåt svar, betyder det då att man inte "får lov"?????

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket