Inlägg från: MiaB72
|
-
-
NyfikenÖrn: Jag har allt varit inne och kollat er tråd tidigare
men sett att ni ofta träffas dagtid på vardagar och då kan jag inte för om jag har min lilla huligan med mig så får jag absolut inget gjort
men ni kanske träffas helger eller kvällar också?
-
Claudia: Tidningen - jag vet inte riktigt vad jag ska tycka än, känner mig fortfarande så "ny" i scrappingen så den känns ganska ok för mig, men för er "veteraner"
kanske den känns lite fattig??
Craft Robo hade jag satsat på, känns som att Revolution är som du säger, en större variant av QK, där man måste köpa till dies och alfabet, det slipper man ju med Craft Robon - om jag inte är helt ute och cyklar
Scrappiz är jag ju också lite ny på så är vågar jag inte yttra mig något direkt
-
www.familjeliv.se/Forum-11-240/m16416542.htmlclaudia79 skrev 2007-03-01 01:41:19 följande:Jag har gjort lite som jag ville bjuda på i kafferepstråden, men jag har tappat bort den! Nån som har lust att bjuda in mig??
Välkommen in
-
NyfikenÖrn: Då såg jag dig nog på mässan för jag såg någon som gick runt med en nyinköpt rosa väska på hjul
Fick också shoppat lite idag, fick iaf tag i det som jag var ute efter!!
-
NyfikenÖrn: Beroende på när det blir så är jag intresserad!! Men är så himla uppbokad ända fram till påsk
födelsedagar, fjäller osv...)
-
Lägger till en kompis
Intresserade av scrapträff i kvarterslokal (med gott om plats) i Landvetter:
NyfikenÖrn
Seedorfs
Jo79 + kompis
MiaB72 + kompis
Mizty -
pylle: Jättefint!!! -
Mammsy: men jag beställer alltid från Korthuset och har alltid fått kanonbilder
vad förvånad jag blir när du inte fick det!
-
Jaaaaa! Vad förvånade jag blevFnyz skrev 2007-03-06 22:13:26 följande:ååå dem har publicerat en av MiaB72:s LO:s i bloggen på scrappiz.se fnyz.blogg.se/
Det är ju första gången för mig
känns ju jättekul att bli utvald av alla bäbis LO:s som finns!!! Det är ju jättelängesen jag gjorde den och lade in den också!
NÖ & Skumpis: Tack