• MiaB72

Förr oss som är fast i Scrapträsket

NyfikenÖrn: Jag vet inte när sista datum är men man brukar ju inte få visa bidragen innan utmaningens slut, så är det ju på de andra iaf, som skissutmaningarna.
  • MiaB72
    NyfikenÖrn: Jag har allt varit inne och kollat er tråd tidigare men sett att ni ofta träffas dagtid på vardagar och då kan jag inte för om jag har min lilla huligan med mig så får jag absolut inget gjort men ni kanske träffas helger eller kvällar också?
  • MiaB72
    Claudia: Tidningen - jag vet inte riktigt vad jag ska tycka än, känner mig fortfarande så "ny" i scrappingen så den känns ganska ok för mig, men för er "veteraner" kanske den känns lite fattig??

Craft Robo hade jag satsat på, känns som att Revolution är som du säger, en större variant av QK, där man måste köpa till dies och alfabet, det slipper man ju med Craft Robon - om jag inte är helt ute och cyklar

Scrappiz är jag ju också lite ny på så är vågar jag inte yttra mig något direkt
  • MiaB72
    NyfikenÖrn: Då såg jag dig nog på mässan för jag såg någon som gick runt med en nyinköpt rosa väska på hjul Fick också shoppat lite idag, fick iaf tag i det som jag var ute efter!!
  • MiaB72
    NyfikenÖrn: Beroende på när det blir så är jag intresserad!! Men är så himla uppbokad ända fram till påsk födelsedagar, fjäller osv...)
  • MiaB72

Lägger till en kompis

Intresserade av scrapträff i kvarterslokal (med gott om plats) i Landvetter:

NyfikenÖrn
    Seedorfs

Jo79 + kompis
    MiaB72 + kompis
    Mizty

• MiaB72
    Mammsy: men jag beställer alltid från Korthuset och har alltid fått kanonbilder Förvånad vad förvånad jag blir när du inte fick det!
  • MiaB72
    Fnyz skrev 2007-03-06 22:13:26 följande:
    ååå dem har publicerat en av MiaB72:s LO:s i bloggen på scrappiz.se fnyz.blogg.se/
    Jaaaaa! Vad förvånade jag blev Det är ju första gången för mig känns ju jättekul att bli utvald av alla bäbis LO:s som finns!!! Det är ju jättelängesen jag gjorde den och lade in den också!

NÖ & Skumpis: Tack
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket