• Bark

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Ett stort tack till er som skrivit i min GB!
    Det är så skönt att sätta sig här efter en skitjobbig natt på jobbet, då är det så bra att ni finns att komma "hem" till  Skrattande  En STOR jättekram till er alla.

Kramar från Lotta

Mamma till Jasmine & Timmie
  • Bark

Jag vet att denna fråga har varit uppe många gånger förut, men jag trodde inte jag behövde veta så jag la inte svaret på minnet.

Hur spegelvänder man bokstäver i Word??  Generad

Tacksam för svar.

• Bark

Hittade på scrappiz, så nu kan jag spegelvända.  Skrattande

• Bark
    vinterskoj

Ytterligare en gjord idag. Jag lyckades att spegelvända, det var ju mycket lättare än att sitta och klippa ut en massa bokstavsmallar!!

Tack Mizty
  • Bark
    Mizty skrev 2007-02-28 17:34:26 följande:
    Här kommer mina två senaste...       Den första är på mina kusinbarn! Den äldsta flickan, Linnea är mitt gudbarn! Den andra är efter v.8 skissutmaning på swe... Caroline, stolt mamma till Phenom!
    Jättefina som vanligt   Glad
    Gillar verkligen den på dina kusinbarn.
  • Bark

Har gjort en lift av venezuela och skulle lägga in den i mitt galleri, men det går inte. Jag har varit ute för det förr. Varför går det inte?? Någon som vet?

• Bark

Jag fotade den i stället för att scanna. Den blev då mycket mörkare och med en blixt mitt på kortet!! Trist. Men här kommer den!

Mats jaktlycka på toftnäs,   Scraplift av Venezuela

Tack för fin inspiration.

• Bark

PÅ min ömhet och trygghet har jag mönstrad cs. Det stod så på pappret i alla fall. Jag köpte det på Magdas.

• Bark

Idag har jag inte gjort annat än att scrappa. Ligger en till i galleriet!!       Skrattande

Kanske blir helt scrap-matt!!

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket