Förr oss som är fast i Scrapträsket
annika nej allt är je lsut... men man vill ju alltid ha mera.. har papper men inga brans och vill ha det och så.... därför ösker jag billiga affärer/nätaffärer
annika nej allt är je lsut... men man vill ju alltid ha mera.. har papper men inga brans och vill ha det och så.... därför ösker jag billiga affärer/nätaffärer
sol ja jag vet..
köpte för 200 på magdas... idag.. så får se när detk ommer...
vill med ner där igen.. men ska avvakta.. maken msite jobbet i går ås han slutar arbeta den 28 senast kanske redan på onsdag kväll..
hej letar typ målarboksbilder som mank an ksriva ut och färglägga och så.. hjälp mig... tänkte att dom ska se ut osm stämplar om in förstår
jen tackar ksak olla lite där
åå jen var ju sagofigurer..
letarl ite påsk och ltie mer söta gubbar med... typ osm man kan ha på grattis kort... ja om ni försåtr
jen hitta en knapp till med massa mer.. ojoj... helt fast nu
jen lbev hlet yr visste je vart jag ksulle öbrja... ojojoj
coursell
fann massa hjärtan och påsk ååå tackar
när in färlägger typ det ni stämplat elelr så.. vad använder ni då???
fnys vart finns det att köpa?
kostar?
vart finns mallarp å ord alltså typ glad påsk och sådant.. som mank an ksriva ut
men du hur lnåg tid tar magad igentligen... gjorde en årder i måndags
fnys intem ed dagens post endå....
ja hopaps dom komemr i morgon....
behöver allt på tisdag...
man får altl snabbareo m man kan gå och handlda direkt.. men har bara panduro och tiimari i stan..
fick mitt maket från magdasi i fredags var så fint.. man fick 2 presenter med så är usper glad
såna här boxar med cipbordes och saker... finns från k& kompani har hemma.. vet ni flera sådana.. gelt förälskad i dom :)
åå vart kan jag köpa små boxar med bokstäver.... hittade på panduro men dom var jätte dyra... ärl ite tjockare ungefär osm en kartongbit.
vad lägger ni i snitt i månaden på scrap.
tror jagl igger på 100kr
adress til scraphuset?
tackar