Inlägg från: älvanpurjo |Visa alla inlägg
  • älvanpurjo

Förr oss som är fast i Scrapträsket

annika nej allt är je lsut... men man vill ju alltid ha mera.. har papper men inga brans och vill ha det och så.... därför ösker jag billiga affärer/nätaffärer

• älvanpurjo

sol ja jag vet..
    köpte för 200 på magdas... idag.. så får se när detk ommer...

vill med ner där igen.. men ska avvakta.. maken msite jobbet i går ås han slutar arbeta den 28 senast kanske redan på onsdag kväll..

• älvanpurjo

hej letar typ målarboksbilder som mank an ksriva ut och färglägga och så.. hjälp mig... tänkte att dom ska se ut osm stämplar om in förstår

• älvanpurjo

åå jen var ju sagofigurer..
    letarl ite påsk och ltie mer söta gubbar med... typ osm man kan ha på grattis kort... ja om ni försåtr

• älvanpurjo

jen hitta en knapp till med massa mer.. ojoj... helt fast nu

• älvanpurjo

jen lbev hlet yr visste je vart jag ksulle öbrja... ojojoj

• älvanpurjo

coursell

fann massa hjärtan och påsk ååå tackar

• älvanpurjo

när in färlägger typ det ni stämplat elelr så.. vad använder ni då???

• älvanpurjo

fnys vart finns det att köpa?
    kostar?

• älvanpurjo

vart finns mallarp å ord alltså typ glad påsk och sådant.. som mank an ksriva ut

• älvanpurjo

men du hur lnåg tid tar magad igentligen... gjorde en årder i måndags

• älvanpurjo

fnys intem ed dagens post endå....

ja hopaps dom komemr i morgon....
    behöver allt på tisdag...

man får altl snabbareo m man kan gå och handlda direkt.. men har bara panduro och tiimari i stan..

• älvanpurjo

fick mitt maket från magdasi i fredags var så fint.. man fick 2 presenter med så är usper glad

• älvanpurjo

såna här boxar med cipbordes och saker... finns från k& kompani har hemma.. vet ni flera sådana.. gelt förälskad i dom :)

• älvanpurjo

åå vart kan jag köpa små boxar med bokstäver.... hittade på panduro men dom var jätte dyra... ärl ite tjockare ungefär osm en kartongbit.

• älvanpurjo

vad lägger ni i snitt i månaden på scrap.

tror jagl igger på 100kr

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket