• roha

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Tack så mycket för era svar! Då kan jag lägga ut min LO sen då, den e nästan helt case:adf faktiskt, men ändå.
    Fast jag kommer inte ihåg från vem, men man kan väl bara skriva att den e liftad, men att jag inte kommer ihåg av vem???? eller det blir dumt?

Mamma älskar sin Savannah!
  • roha
    ...sen avbröt hon mig med sitt underbara leende.jpg

denna har jag gjort idag...va tycker ni??
  • roha
    Mollgansson skrev 2007-04-04 08:34:07 följande:
    Hej hopp!Jag är helt ny på det här med scrapbboking. Jag var på kurs igår och tycker att det verkar toppenkul.Jag är ute efter papper och detaljer som jag kan ha till ett badtema, vet ni var jag kan få tag på det?Är det någon som gjort en LO med badtema som vill visa hur den blev så jag får lite tips?Kramis från en nybörjare
    Hej hej o välkommen! Jag har en LO i mitt galleri;
    Badglädje me pappsen!
    den e ganska enkel, men den kan kanske ge dig en idé.
    kolla på första sidan i denna tråden, där finns en stooor lista på olika internetbutiker, där hittar du säkert nåt som du vill ha.
  • roha

Melle85....

dom e ju jättefina.
    ska du ha dom som 2 separata eller en dubbel?
    OM den ska va dubbel så hade jag nog tagit bården på den översta o satt den på den undre oxå, bara för att knyta ihop dom lite...men det gör man ju som man vill.
    Men dom e skitfina!

• roha
    NyfikenÖrn skrev 2007-04-04 10:38:38 följande:
    Jättefina LOs ni lägger upp här träskisar!!!!Igår kväll var två kompisar här och gjorde påskkort (shit! måste se till att skicka mina i dag!!!) En av dem hade berättat för dem på sitt jobb att hon brukar vara här och göra kort. De blev intresserade och ska hyra in mig som kortkursledare!! Mamma till Lillprins Gustav (060628)
    Va kul!
    Grattis till uppdraget!
  • roha

Gomorron bruttor!

Jag vet att det står nånstans, men jag e för trött för att leta så jag frågar istället,
    vilken bra amerikansk sida finns det som har quickcuts alfabet? Vet att nån har pratat om nån sida, men jag orkar som sagt inte leta...

lifetime eller nåt sånt kanske???

• roha

ÅÅååååååhhhh..........va glad jag e!!!
    Har äntligen hittat Eliza-alfabetet!!!! Köpte det på studs!
    Toklängtar tills paketet kommer.......Skrattande

• roha

Oj va ni har skrivit! Har inte vatt inne sen i torsdags förra veckan, så jag orkar inte gå igenom alla svar.
    Rosor till alla fina alster ni lagt upp! Ingen nämnd ingen glömd!
    Sitter här o kliar mig i huvudet o försöker hitta nån leverantör eller grossist till min blivande e-butik, men det e inte det lättaste... suck!

• roha

Ååååhhhhh.... va gla jag e!
    Känns som man vunnit på lotto!
    Har precis vatt o hämtat mina nya alfabet; Vixen, Sunshine o Eliza!
    Nu ska här scrappas!!!!

• roha
    Örnen76 skrev 2007-04-12 12:13:46 följande:
    Vad det länge sedan du beställde? Det gick ut i februari och fanns inte kvar på sidan du hävisade till
    jag beställde det  förra veckan...kanske fick det sista då....
    men hittade du det på scraproom????
  • roha
    Hur många scrapalbum har du gjort/håller på att göra?
    1 är klart, Savannahs första halvår. Håller på me hennes andra halvår nu o en Historia om oss.

Planerar du sitt scrappande?
    Nej. Det blir aldrig som jag har tänkt ändå.

Brukar du anteckna på baksidan av dina LO´s?
    Nej.

Har du en scrapbudget?
    Nej, men jag borde nog ha det

Hur förvarar du spillpapper?
    I en 12*12 plastficka, en för mönstrat o en för enfärgat

Hur förvarar du stickers och rubons?
    I en verktygslåda från ÖB.

Hur förvarar du dina dekos?
    I en annan verktygslåda från ÖB.
  • roha

Massor av rosor till er alla! Jättefina LO:s o kort ni lagt upp!

• roha

Oj va mycket ni har skrivit....håller på att bygga upp min blivande scrap-butik, så man hinner inte titta igenom alla svar, men massor av  till alla era alster!

• roha

Nu när alla har en blogg....alla utom jag.... Är det nån som har en blogg som nästan bara e me scrapbooking tankar o grejer? O så undrar jag om man kan få lov att länka nån från mig blivande scrap-butik? När den väl kommer igång vill säga.
    Jag ska ha en del i butiken som jag ska kalla inspiration, o det hade vatt kul att ha nån annan än mig själv där som inspirerar.... så om nån vill så tar jag tacksamt emot det..

• roha
    claudia79 skrev 2007-04-17 17:23:04 följande:
    WOW!! Jätte jättefina LO:s ni lagt upp tjejer!! Om du vill får du länka till min blog Den står här nedanför
    Tack så hemskt mycket! Tittade lite snabbt igenom den o där e skitsnygga LO:s jue!
    Jag skickar dig adressen  till butiken så fort den e helt klar, så du ser att allt går rätt till.
  • roha
    Fnyz skrev 2007-04-17 19:40:39 följande:
    min handlar nästintill uteslutande om scrap å du får gärna länka till mig!den står i min sidfot
    Jo79 skrev 2007-04-17 19:42:31 följande:
    Till mig oxå om du vill. Mest om scrap, men även om lite annat.
    pylle skrev 2007-04-17 20:00:56 följande:
    min får du också använda om du vill den handlar mest om scrapp men även lite annat.
    bitte71 skrev 2007-04-17 20:26:08 följande:
    Du får använda min också om du vill, handlar mest om scrap men lite annat också!
    Såja tjejer! Nu e ni inlagda! Skickar webbadressen till er så fort jag kan få rätt på allt o har fått hem alla varor.
    Det ska bli kul det här!
    Tack så mycket !!!!!!!
  • roha
    annika5064 skrev 2007-04-17 20:45:37 följande:
    Jag med...
    Nu e du oxå inlagd! Samma till dig;
    adressen kommer så fort webshopen e klar!
  • roha
    Matriark skrev 2007-04-17 20:41:35 följande:
    Hehe, jag tror nog alla mest blir glada över att bli länkade till Det är ju alltid kul om någon faktiskt läser det man bloggar, och för att få besökare krävs ju länkar.
    Jo, men det e ju kul att vi alla kan hjälpa varann. Jag behövde bloggar på min webshop o bloggare vill att folk läser deras blogg. Perfekt!
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket