• Jen 82

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Jag o Jenn79 hade miniscrappträff igår Fick ur mig 5!!!! Lo's på hela dagen!
    Ska försöka fota idag

• Jen 82
    venezuela skrev 2007-02-25 11:30:10 följande:
    Jen82: Oh la la, 5 st - du skämta med mig aprillo Det är en veckas produktion för en snigelscrappare som mig...
    Jag ÄR eg en snigelscrappare .... Jag kanske får ihop en per kväll i vanliga fall, men eftersom vi skulle haft scrapträff som blev inställd så scrappade jag hos jenn79 ist så lite var ju förberett , men jag är ganska stolt
  • Jen 82
    Edma skrev 2007-02-25 12:18:01 följande:
    Ok, nu har jag provat att stämpla rubriken på min lo för första gången. Det blev inte så rakt, men övning ger färdighet Hur gör man ren foamstampesen på bästa sätt?? Jag har inget särskilt rengöringsmedel, så jag diskade av de med varmvatten och lite diskmedel. Det verkade funka. Hur gör ni??2 nya LO:s i galleriet Sinnen är som fallskärmar! De fungerar bara när de är öppna.
    Man ska akta sig för diskmedel har jag för mig, tror stämplarna lossnar lätt då..
    Jag brukar anv bara vatten...
    Ska kolla in ditt galleri nu !
  • Jen 82
    Tessegosing skrev 2007-02-25 17:53:23 följande:
    vad är en ATC???
    ATC betyder Artistic Trading Card och är ett kort som är  89 x 64 mm stora.
    Man kan göra det hur man vill, dekorera, embossa etc. Sen byter man med andra.
    Tex på Skapa Hobby i Stockholm (butik) finns en skål med ATC's. Man tar ett och lägger dit ett av sina egna.

Jag är med i en ATC swapp på scrappiz, där vi har tema landskap, mina bidrag där finns i mitt galleri.
  • Jen 82

Fnyz: Den är superfin den på scrapoteket!

*rusar in till Cia*

• Jen 82
    malin ulrika skrev 2007-02-25 21:09:22 följande:
    Jo79,jaha, tack!Vad är det då...  Är det ett ställe eller en "företeelse"?
    Det är en företelse En massa utmaningar läggs upp under en eller två dagar, som ska vara klara samma dag.
  • Jen 82

Vilken träskdag i dag på swescrapbook! 3 av 4 bidrag är inte dåligt!

Grattis Claudia, kanskesnart och skumpis

• Jen 82

Grattis Annika! Förstår att dom ville ha dig som inspirationsdesigner så inspirerande som du är!!

• Jen 82
    Meli skrev 2007-02-27 19:27:18 följande:
    Jättefina nya Los som lagts upp här!! Nu sitter jag äntligen ner för att scrappa lite. har inte blivit så mycket tid, nu för dopet och bröllopet, men NU när det är över så
    Har du gift dig? Grattis i sånt fall

Pyret och emmixen: Jag har också sett bittes bebbe, snokade lite på webbisarna
  • Jen 82

Har lagt in mitt enda bidrag till rallyt i galleriet (o så lägger jag den här) Risa och Rosa gärna!

svartvit mindre.jpg

Fråga: Var det nån som var ute efter en Sakura suffle penna (vit) men som inte hittade?
    Jag har en oanv över som jag tänkte RAKA till MU men hon hade redan fått en, nån som är intresserad

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket