Inlägg från: Scrapmom |Visa alla inlägg
  • Scrapmom

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Åh, shit! Nu har jag blivit kär igen... Var inne och kollade på Poppes och såg de nya HouseMouse-stämplarna... vill ha vill ha vill ha!

• Scrapmom
    MAMMSY: Tråden stängs nog om nån vecka, så vi kanske ska ha en uppföljare? Eftersom du är TS, så borde du få den äran
  • Scrapmom
    Moster Sandra skrev 2007-04-11 22:13:59 följande:
    Hej, Jag har tittat runt lite på era sidor, ni som scrappar, och jag blir ju sååå avundsjuk! Ni får ju till så fina LO´s allihop och här sitter jag som nybörjare och får prestationsångest ju.. 
    Det första jag fick lära mig när jag började scrappa var att aldrig få prestationsångest över hur duktiga alla andra är, utan bara sno sno sno deras ideér och bli inspirerad!
    Tycker det är en av de bästa sakerna med den här hobbyn; det är helt okej att sno ideér av vandra till höger och vänster, det tom uppmuntras!
  • Scrapmom
    Moster Sandra skrev 2007-04-11 22:27:39 följande:
    SydskåningJo jag försöker ju men det blir ju aldrig så fint som man vill att det ska bli, som den bilden man har i huvet när man sätter igång.. O då blir man ju så trött på sig själv.. Man vill ju liksom kunna allt på en gång..
    Jag vet precis vad du menar, precis som man vill ha alla papper, verktyg och dekorationer på en gång!
  • Scrapmom
    Örnen: Jag sökte på Örnen är, och fick upp följande:

Örnen är mesig
    Örnen är på väg hem till Island 
    Örnen är väldokumenterad

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket