• Jo79

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Roligt att ha, men aptråkigt att göra. Fattar inte varför jag ständigt anmäler mig....Fundersam

Mamma till KaramEllen
  • Jo79

Äh! VAD F*N!!! Nu gick min lilla retrostans SÖNDER!!!FörvånadSkrikandes F*b*nnade j*la sk*t!!!!

Mamma till KaramEllen
  • Jo79
    FrökenFreja skrev 2007-02-05 18:05:33 följande:
    ville bara säga att jag intte kommer vara så aktiv här på familjeliv framöver.. har fått missfall..mer info finns på min presentation....
    *kram*

Lite nytt i gallerietom nån orkar och vill.
    Mamma till KaramEllen
  • Jo79

Mia: Ibland för att bokstäverna inte finns för det svenska ordet... oftast är det så. Jag försöker har svensk rubrik till dotterns album eftersom hon inte kommer att kunna engelska på ett tag. Till min BoM (som än är väääldigt liten) har jag lite fler engelska. Men inte så många...

Mamma till KaramEllen
  • Jo79

Jag säger inte hur mycket jag köper för... Men å andra sidan så lägger han en hel del pengar och tid på sin hobby:fiske, så han kan inte klaga på mig för då är han lika slösaktig han.

Mamma till KaramEllen
  • Jo79

Ja, han klagar nog mer på tiden jag lägger ner *håller med Cheri* Jag ser dock inte vitsen med att sitta i soffan och glo på dåliga serier/filmer/whatever bara för att "umgås"... Jag vill scrappa när jag har tid!!

Mamma till KaramEllen
  • Jo79
    Cheri skrev 2007-02-07 10:06:01 följande:
    Nån som kollat BG´s galleri? måste jobba.... bbl
    Snyyyygg!! Grattis!!
    Mamma till KaramEllen
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket