Inlägg från: Loppan79 |Visa alla inlägg
  • Loppan79

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Vart rä det ni brukar rekommendera att man framkallar bilder? Har ju inte haft internet på ett tag och vet inte vart jag ska börja leta

• Loppan79

Visst är det väl korthuset ni brukar beställa ifrån? Blir det bra bilder?

• Loppan79

Tack Fnyx, det var den sidan jag letade efter

• Loppan79
    Meli skrev 2007-02-04 19:52:48 följande:
    Loppan79 jag fick jättedåliga bilder från korthuset, helt dassiga färger. trodde det var kameran, för den var ny, men nästa gång beställde vi från Önskefoto, och det blev jättefina biler, så jag kan itne rekommendera korthuset, fast de är billiga.
    Vad bra att jag valde Önskefoto då.
  • Loppan79

Sitter och scrappar och funderar en än gång på hur folk kan snabbscrappa! Det tog 1 timme för mig att bestämma vilka papper jag skulle ha! Ytterliggare 30 min att välja hur jag skulle beskära papperna och nu har jag funderat på placering av fotot i ca 20 min Jag har alltså hållt på med en lo i 1 tim och 50 min och har ännu inte börjat fundera vad jag ska ha för rubrik Förvånad 

Fnyz, du kanske kan ha en liten lektion hur man gör för att snabbscrappa?

• Loppan79
    Blue Vapor skrev 2007-02-04 21:12:13 följande:
    Loppan79 - haha, vad pratar du om, det tog mig tre DAGAR att välja papper till denna! Men usch ja, det är hemskt då det bara gnisslar.... Jag tror att en lösning till snabbscrapping är LIFT Synd kanske att jag har lite svårt för det..... ... för mig känns det liksom inte riktigt lika BRA som då man hittar på allt själv Min blogg - langsammascrapparen.blogspot.com/
    Men hallå! Jag gör ju den här efter en skiss. Eller ah jag började efter skiss i alla fall, nu är den inte av närheten lik skissen Förvånad Jag som faktiskt hade en idé om hur den skulel se ut och jag skulle ju skicka in den till tidningen eftersom det var deras marsskiss å nu är den inte i närheten lik Skrikandes Varför kan jag itne bara följa skissen som den ser ut. Fundersam
  • Loppan79

Äh, ger upp för ikväll och går och sätter mig med maken i soffan istället

• Loppan79

Fnyz - tyvärr lite långt till Bollnäs, annars hade jag gärna kommit och på dagarna jobbar jag ju Ledsen

• Loppan79

Jättefin Venezuela. Jag gillade verklgien den böjda rubriken!

• Loppan79
    Johanna 79 skrev 2007-02-04 22:27:47 följande:
    Venezuela: Skit snygg Lo:s. Verkligen kanon läcker, den föll absolut mig i smaken!Är scrapoteket.se bra att handla ifrån?? Någon som vet om de har snabb leverans?
    Yes, scrapoteket brukar vara kanon att handla från och varorna brukar komma väldigt snabbt
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket