Förr oss som är fast i Scrapträsket
Bark och Mitzy: Tack för hjälpen! Ska genast kolla närmare på det.
Bark och Mitzy: Tack för hjälpen! Ska genast kolla närmare på det.
Fnyz: Antar att pappsen blev mäkta glad över sin present! Vilken HÄRLIG LO du fått till - i vanlig ordning!
Oj, vad mkt nytt jag missat under dagen. GRATTIS till alla publiceringar, va kul!
Jag funderar på att köpa mig ett classic alfabet till min QK och det lutar nog mot ett Studio. Är det någon av er som har koll på vart man kan få tag i nåt till bästa pris? Med min DT % får jag en för 1280, men finns det billigare? Jag bara måste ha ngt stort att göra rubriker med! Har ju en del chipboard och foamstamp, men jag skulle vilja ha nåt att stansa ut också. Ska troligen ha nån kurs på jobbet och då skulle det också kännas bra att ha ett som inte sviker...
Cheri: Nja, du kan lägga pappret så att du bara får med en av bokstäverna. Dien går ju att vrida låt oliak håll också så att det blir lättare att passa in pappret över den bokstav du vill ha.
MU: Aha, det där lär utmanande. Ska på en 12 timmars scrapträff till helgen (vänerträffen) och då lär jag väl hinna pilla dit 40 dekorationer![]()
Scrappandet har gått lite segt ett par dagar, men nyss gjorde jag i alla fall klart en DT LO.
Risa och rosa om ni känner för det.

Oiii, glömde att jag snott titeln från nån av er. Tyvärr minns jag inte vem...![]()
MU: Det var ett bra tips att föpa layouterna efter användarnamn. Jag har också en del sparade och har de inte vattenstämpel har jag jättesvårt att minnas vems de är.
Hm, det ska bli kul att se anstormningen av nya LO´s när datumet gått ut. Då kanske man t.o.m kan räkna ut vem av de från träsket som inte lägger ut och därmed kanske är en tänkbar kandidat...![]()
BV och Cama: Ja, i morgon blir det till att packa flyttkartongen full i grejor inför lördagens maraton träff - härligt härligt. Måste ta och fundera på vad jag ska göra också... har upptäckt att jag har lättare för att scrappa för mig själv, men det är ju helt klart mkt TREVLIGARE med sällskap. Tror vi skulle bli 41 st om mna räknar in de som har försäljning.
Den var jättefin Fnyz, härligt foto. Har också haft tankar på att göra ngt liknande, men jag har aldrig kommit till skott. Nu har du dock inspirerat mig, tack!