• Cheri

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Åååh TACK allihop! Ni e så himla gulliga!! Kyss

Ny LO har jag i mitt galleri...

Ska kika in på era lite senare! Nu är det melodifestivaaaaaaaaaaal

bbl

• Cheri
    MAMMSY skrev 2007-02-03 21:34:25 följande:
    Det var inte meningen att låta otrevlig, tänkte bara säga att vi har en kafferepstråd
    va?? vart då?? *missat*
  • Cheri
    Blue Vapor skrev 2007-02-04 00:38:52 följande:
    Vaddå död? Klart den inte är död.Kan meddela att jag äntligen fått tag på februarinumret av Scrapbooking mm - läst. Listade ett gäng BV-favvisar i min blogg Najs terapi o inte annat. Har haft Gnäll och Pip AB här hemma idag - Linn har ynkat och matvägrat mest hela dagen, och sambon hållerjupåååååattbliiiisjuuuuuuuuuuuk Need I say more? Lyckades med stordådet att skära till 8 smala pappersremsor till min LO som jag _trodde_ var lätt som en plätt att fixa färdigt ikväll. Men jag hade ju helt glömt av Melodifestivalen ju! Och chipsen. Min blogg - langsammascrapparen.blogspot.com/
    uuuh.. chips *blä* aldrig mer...
  • Cheri

Åååååååååh vill shoppa mer mer mer!! Tips?? Snälla? Vad bara MÅSTE jag ha??

• Cheri
    Blue Vapor skrev 2007-02-04 01:02:17 följande:
    eeeeeeeeeeeeeeeen....... en REVOLUTION!! eeeeeeeeeeeeeeen..... en biljett till Scrapeventet!! eeeeeeeeeen.... en..... ett nytt set GLITTER!! Min blogg - langsammascrapparen.blogspot.com/
    Hmm jag har inget set glitter

Vad är en revolution???

Mmhmm.. som om jag någonsin skulle få åka på såna roligheter... *drömmer vidare* Gråter
  • Cheri
    Blue Vapor skrev 2007-02-04 01:14:29 följande:
    Cheri - jag kommer förbi med min vattenmelon (har ingen pumpa) och hämtar upp dig till eventet! Revolution - QKs nyaste mackapär, en snygging i svart och silver och som har apstora dies i jättecoola former och alfabet!Mer glitter åt folket!Och där går ridån igen, jag måste sova! Gonatten! :-+ Min blogg - langsammascrapparen.blogspot.com/
    haha håller vi dig vaken hela natten

Sov gott!
  • Cheri

Usch. jag har en ny LO.. ogillar denv erkligen.. känner att jag inte får till den o nu har jag inge mer ork för den, så nu lämnar jag den och går vidare..

scrap_feb07_2.jpg

Ni har verkligen JÄTTEFINA nya LOS!! Blir ett kollektivt WOW!

• Cheri

gjorde om den lite grann iaf. .men äh.. det gåååååår inte.. d e bara "en sån där" Lo *bläääääää*

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket