-
-
Svar på tråden gallblåsa
-
texten försvannn...
Jag är gravid i vecka 5+1. Jag fick opereras akut för 3 dagar sedan för akut inflammation i gallblåsan. Hade och har, fruktansvärda smärtor. Detta är ju rätt vanligt bland gravida. Är det någon är som varit med om det och det har gått bra med barnet?? -
..hur har det gått för dig?
-
Fortfarande gravid.
Är helt slut dock, rkar inte jobba har fått järnbrist. Ska på vul på torsdag. Så jag hoppas på det bästa.
-
Jag har gallsten jag med, och är gravid. Jag har nyss gjort UL på gallblåsan och skall på återbesök nästa torsdag. Då ska det visst bestämmas om operation/smärtlindring.
Jag önskar att det kommer att gå att göra något. Har så %"#"#¤&""!#¤%&( ont mellan varven..
-
Jepp, så har jag fått min diagnos, gallsten, och det är bestämt en operation, men NÄR? det vet ingen.. än. De skulle diskutera detta på sjukhuset. *suck* vill gärna få detta överstökat så jag kan börja jobba. Ligger hemma med värk dagligen och orkar inte mer snart. OM det blir farligt för bebis så blir det väl lika farligt nu som om några veckor tycker jag, men jag kanske har fel.