• Vickyb

Tatuering - Vilken skrivstil tycker du är snyggast att tatuera in?

ღ Är lycklig och stolt mamma till vår LINNÈA, som skall bli storasyster i Juli
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-01-22 14:20:46:
    www.familjeliv.se/krypin/vickyb/galleri.php
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tatuering - Vilken skrivstil tycker du är snyggast att tatuera in?
  • Anjo2

vad heter 6:an? Den var snygg!!

Felicia min pärla.
  • Anjo2

Vad dum jag är, jag kan ju läsa det där uppe.... det var inget bry er inte om mej... he he

Felicia min pärla.
  • memlan

3an tycker jag, den såg ut att vara lätt att läsa...

• KottarnasMamma

Beror på om du har andra tatueringar också..? Så du får samma stil på dom?

***Vänner är änglar som lyfter upp oss, när våra vingar har problem...***
  • Vickyb
    1

2
    3
    4
    5
    6
    7
    8
    9
    10
  • Izasmamma1

Skit svårt! 4:an eller 9:an tycker jag!

• FreyaBus

Vet inte vilken som är snyggas, men jag tycker inte du ska välja något med för många "dubbelstreck". Ex. 7.Linnéa Heathen.png kommer att bli alldeles för kludigt och linjerna kommer att flyta ihop, antar att du ska ha ganska liten text. satsa i så fall på något med enkla lijer annars kommer man inte se vad det står!!!

Bara ett tips! =)

• Glorya

tycker 3:an eller 10:an! Röstade 10:an

• Mica82

6:an var jättefin!

Gillar inte 7:an och 8:an då de är för fetstila.
    Lycka till!

• seafree

6:an är absolut snyggast!

Man tar sig dit man vill med de rätta hjälpmedelen!
  • Vickyb
    Wildängel skrev 2007-01-22 15:33:47 följande:
    Vet inte vilken som är snyggas, men jag tycker inte du ska välja något med för många "dubbelstreck". Ex. 7.Linnéa Heathen.png kommer att bli alldeles för kludigt och linjerna kommer att flyta ihop, antar att du ska ha ganska liten text. satsa i så fall på något med enkla lijer annars kommer man inte se vad det står!!! Bara ett tips! =)
    tack för tipset!

Just nu lutar det åt nr 6. Det är den jag har fastnat för, men man vill ju vara helt säker innan man bestämmer.
  • Vickyb

• Sitiens

Nummer 5 gillade jag mest, men alla var fina!

Svar på tråden Tatuering - Vilken skrivstil tycker du är snyggast att tatuera in?