• Svar på tråden mcleod´s daughters spoilers
  • Prins William

Tjooolahopp!

nu e parabolen fixad! canal digital! När börjar det på hallmark???

*Såra mig hellre med en sanning än göra mig lycklig med en lögn*
  • TinkyWinky

det börjar vid halv nio, o så går det klockan tolv på dan om jag inte har fel. Ja har med canal digital o kan tyvärr bara se det på kvällen.
    Bara o titta

• Prins William
    Oki!!! dåååå ska jag sitta bänkad med popcornen i högsta hugg
  • Prins William
    Kyss
  • Tessou

Är såå ledsen.. missade o spela in dagens avsnitt.... Är helt förstörd! Typiskt när det va så spännande just idag (då Nick o Tess får besök av gravida Sally) dumma dvd!

• TinkyWinky

Dagens avsnitt på hallmark va, ja va ska man söga sorligt då stevie va så ledsen

O undrar när fiona ska berätta fr stevie att hon inte e gravid eller ska hon bara säga att hon fått missfall eller nåt sånt. Skulle absolut inte förvåna mig. Idag tog hon verkligen priset när hon sa så te Stevie.
    Tycker verkligen synd om stevie..

Hoppas bara d kommer lösa sig.. Får absolut inte missa morgondagens program..

• Prins William
    MMM det där fiaona e ju en BIIIIIAAAAAAAAAAAATCH!!!
    usch för henne.....
    men hon sa ju till stevie att hon hade ljugit om barnet???  blir så arg när Fiona sa till stevie att "se på alex nu...inte vill du förstöra det" grrrrrrrrrrrr

att inte alex fattar nåt!!! när stevie var så där lessen...
  • TinkyWinky

Imon börjar säsong 5 på kanal 5 Inte att missa, Fast tyvärr så har ja redan sett nästan alla avsnitt som går på femman nu.. Lite synd men måste kika för det

O MISSA ABSOLUT inte ikväll på Hallmark

• Smedh

Tittar också men har inte Hallmark Men då vet jag vilka jag ska fråga om jag vill veta vad som händer

Svar på tråden mcleod´s daughters spoilers