Inlägg från: spiritsinlove |Visa alla inlägg
  • spiritsinlove

Blev jag drogad?

Syndrom skrev 2007-01-23 02:52:21 följande:
    Nej du har troligtvis inte blivit drogad. Det är extremt ovanligt att folk bli drogad mot deras vilja och vetande. Varför skulle någon ge bort något som dom har köpt för dyra pengar sådär utan att tjäna något på det? Låter det logiskt?Skulle du nu ha blivit drogad så var det knappast Ecstasy. Och absolut inte GHB.
    Det är inte "extremt ovanligt"!
  • spiritsinlove

Men jag har otaliga vänner som blivit det en eller flera gånger. Och de vet vad de pratar om, det är inte bara gissningar efter en fyllekväll..Så jo, det händer en hel del tyvärr...

• spiritsinlove

Men det är rätt självklart att det finns en del människor som hittar på........

De jag pratar om hamnar dock icke inom den kategorin. Dessutom har de erfarenhet av olika substansers påverkan, så gissandet faller oxå bort....
    Jo tack, jag vet att droger kostar pengar. Och självfallet tycker även jag att det är helt sinnessjukt att lägga något i en persons drink enbart för att se henne (ja, oftast tjejer) reagera på det ena eller andra sättet...! Men de personerna existerar...
    Dessutom är det ofta GHB och liknande, och det behövs inte särskilt mycket för att en person ska reagera på det. Så multum kostar det ej..(är ju dessutom relativt billigt).
    Möjligheten finns ju oxå att en person tänkt göra mer, dvs våldta, råna eller så..men ej lyckats.
  • spiritsinlove

Många blandar GHB med alkohol, och jo, det går fortfarande att få tag på..

• spiritsinlove

Jag håller inte med dig, då jag har andra erfarenheter. (Och jag hittar inte på..)

Och återigen, det går lätt att få tag på.
Svar på tråden Blev jag drogad?