Blev jag drogad?
kan ha varit ecstasy...
kan ha varit ecstasy...
jag skulle inte tro hon blev drogad. jag blev precis likadan i helgen och skulle nog tro att det beror på sömnbrist eller någon näringsbrist.
har blivit sån flera ggr och att jag skulle ha blivit drogad är inte så troligt.
och varför skulle nån vilja ge bort droger bara så där. nää jag köper inte hela grejen.
tycker jag hör var och varannan dag folk som har blivit "drogade" för att dom inte kan ta konsekvenserna av sitt handlande.
och ecstasy och alkohol får man oftast inte en sån effekt av. iofs finns det många typer av E men ... nope.
och jag håller med om att GHB är jättelätt att få tag i fortfarande.
mm jag tycker det låter så oxå...detta hände mig och jag ångrar djupt att jag inte anmälde eller testade mig...var på nån fest och sen var det bara jag och en tjej till kvar jag ...vet inte riktigt men låg i nån säng och var någorlunda klar i knoppen men kunde inte röra mig!!!FRUKTANSVÄRT...var som om mina muskler hade förtvinat..känd hårda händer på låren dagen efter hade jag hallucinationer...och svarta blåmärken på insidan av låret.första gången jag faktiskt pratar om det vill förtränga...vad kan jag ha blivit drogad med??