Inlägg från: Anonym (***) |Visa alla inlägg
  • Anonym (***)

Blev jag drogad?

Syndrom:
    Håller med drutten28, det var nog det roligaste jag läst idag!! Svårt att få tag i GHB/GBL?! Varje dag missbrukar folk detta, det är inte fasligt dyrt och det är VÄLDIGT lätt att få tag i, både i norr och söder! Vilken svensson som helst kan få tag i det! Och definitivt inte sjukhus varje gång! Det är en myt från massmedia om någon.
    Och jag har blivit drogad på krogen (kom hem tack vare vänner) och det var inte det att jag skämdes för att jag druckit för mycket, för tro mig - det gjorde jag ofta på den tiden och visste exakt hur jag blev av det. Vet även killar som blivit drogade, antagligen inte för att ngn var sugen på att våldta utan snarare råna och spöa skiten ur. Lev i nuet ett tag så ska du se att du lär dig lite oxå.

• Anonym (***)

Syndrom:
    Hård ton mot dig? Kanske ska fråga dig själv varför du har en så nedlåtande och tyken attityd mot ts? Hon skriver här för att hon undrar och är orolig (antar jag?) och ska väl inte behöva tråkiga kommentarer? Alla får tycka som dom vill men man kan ju lägga fram det på ett vänligt sätt (gjorde inte det själv innan, men nu!).
    Jag använder inte droger själv men träffar på det regelbundet genom jobbet vilket gör att jag ser vad som är "inne" och vanligt just nu - främst GHB. Och om man tror att man blivit drogad är det inget man ska känna skuld för. Man vill ju kunna lita på människor, sen är det väl i dagens samhälle naivt att tänka så, men varför ska snälla människor få skiten för att andra är svin? Det är ju som att säga att våldtäktsoffer får skylla sig själva.

Ts: ursäkta, har inte mkt med din fråga att göra...

• Anonym (***)

Tack för den drutten 

Syndrom: visst skulle ts kollat upp det då, men vissa gör misstag här i livet, så är det bara. Men det ger väl fortfarande inte folk en anledning att klanka ner på ts?? Starta en egen tråd istället.

Svar på tråden Blev jag drogad?