Parrådgivning i Göteborg?
Ngn som har tips om var man kan få tag på BILLIG parrådgivning i Göteborg? Jag och min sambo hade verkligen behövt det men har inte råd med alla dyra privata ställen
Ngn som har ngt KONKRET förslag?
Ngn som har tips om var man kan få tag på BILLIG parrådgivning i Göteborg? Jag och min sambo hade verkligen behövt det men har inte råd med alla dyra privata ställen
Ngn som har ngt KONKRET förslag?
Finns det inte via kommun för 150:- som det gör här?
Å, det vore ju super! Men vart vänder man sig menar du?
Googla
Sök på familjerådgivning i er kommun, där får du garanterat upp länkar! Det ska inte kosta mer än 100-150 :- per tillfälle!!
Har googlat, får bara upp massa privata dyra ställen
Var bor du? Är det en mindre stad?
Södermanland!
Vad märkligt, kikade snabbt och konstaterade att de tog ca 700 ? på flera ställen...
Stiftelsen Kyrkans Familjerådgivning
Lilla Stampgatan 1
411 01 GÖTEBORG
Tel: 031 - 15 53 50
Fax: 031 - 15 53 60
Gud vad snäll du är som hjälper till!
Hittade faktiskt terapi när jag sökte på Göteborgs kommun, verkar som det tar 200 kr. Fast de har inte teltid förrän imorn så ska ringa då! Tyvärr har de tydligen köer så man kan få vänta ett tag Ska kolla de andra alternativen du skrev också! Tusen tack!
Det var det lilla, hoppas allt blir bra!!
Kram
Tack! Det hoppas jag också! Kom fram till Kyrkans rådgivning och satte oss i kö där, 2 mån ungefär sa hon! Hoppas det kanske går snabbare på kommunens! Men skönt iaf att vi kommit så långt att åtminstone stå i kö!
Kram