Öland eller Gotland???
Vart reser du helst? Och varför?
Själv väljer jag GOTLAND!! Det är en sagoö...
Vart reser du helst? Och varför?
Själv väljer jag GOTLAND!! Det är en sagoö...
Gotland. Kommer från Kalmar så Öland är inte lika roligt att åka till längre.
sambon är från öland. hans föräldrar bor där. min pappa m familj bor där.
vi träffades på öland. sonen döptes på öland.. så ja, gissa vad jag väljer
Valde Öland för jag bor där
Och för att jag bara har trista minnen från en regning midsommar i Visby....
Väljer Gotland, för Öland var ingen höjdare
(Vi hade otur med vädret mm.)
öland är ingen höjdare GOTLAND är underbart vackert och mycket mer och se!
gotland
Gotland, min pappa och hans syskon delar på ett sommarhus, så vi är där varje sommar. Är min gammelfarmor som har byggt det, vi har byggt ut det lite så att vi får plats två familjer samtidigt...men det blir nog extra stugor på gården också. Släkten växer
Älskar Gotland, det är sommar för mig att komma dit.
Tyckte Gotland var mkt roligare
Har aldrig varit på Gotland, men har varit på Öland flera ggr och tycker att det är jättefint där............
Gotland. För att det är så otroligt vackert där. Jag tycker om känslan där, man blir lite konstnär bara av att kliva av båten haha. Åk dock INTE dit under "Stockholmsveckan", om du inte gillar den stilen förståss utan åk dit lite offseason eller i början av sässongen innnan turisterna invanderar.
Röstade på Öland! Där har jag hafr massor av skoj.
Har aldrig varit på Gotland så jag vet inte vad jag missar. ![]()
Gotland är exotiskt....
Röstade på Öland! Vi var där förra sommaren och vädret var helt underbart det kändes som och åka utomlands. Har aldrig varit på Gotland...det är kanske lika fint vad vet jag
Väljer helt klart Öland, har spenderat många sommrar där som barn vilket gett mig många goda minnen att se tillbaka på...jag tycker Gotland bara har blivit ett ställe man åker till för att gå på medeltidsveckan...för komersiellt tycker jag...
Öland, har landställe i byxelkrok
Har varit på Öland många somrar sedan jag var liten och tillbringat dem hos släktingar där. Öland är fantastiskt på sommaren, annorlunda natur och det finns massor att se och så är ju havet aldrig långt bort. Har aldrig varit på Gotland men skulle vilja åka dit någon gång också.
Absolut Gotland. Det är så annorlunda att man nästan kan tro att man är utomlands. Nästa gång vill jag försöka åka under medeltidsveckan.
Gotland med alla fina stenar
Gotland. Öland är ingen riktig ö, de har ju en bro.