• Jonnzie

Snygga jeans i stora storlekar

Snälla hjälp mig ni som vet.

Jag skulle köpa jeans i helgen, mina första efter graviditeten och jag har blivit rätt kraftig.
    Glad över att köpa nya kläder åkte jag till köpcentret.
    Efter att jag provat säkert 30 par byxor så började jag att gråta i provrummet.

Jag kollade på BIB på HM, XLNT på Kappahl, Generous på Lindex, provade Lee jeans mm. men så fort det är stora stl. så är det fula modeller och inga snygga tvättningar och alla snygga jeans får jag inte ens upp över rumpan.

Tillslut så fick jag gå in i sk. "kärringaffär" där fanns det ett par jeans som passade men de är inte direkt snygga och de sitter inte så bra heller.

Vart finns det jeans med snygg tvättning, bra modeller i stora storlekar och då menar jag större än stl. 44.?

Det finns ju så många yngre som också är mulliga och jag ser dem med jättesnygga jeans, vart hittar de dom?

Jag vill också kunna ha snygga kläder och kunna följa modet.

Hoppas någon vet vart jag kan handla.
    Tack på förhand

Mamma till världens sötaste Jamie
  • Svar på tråden Snygga jeans i stora storlekar
  • missteddy

tyvärr har de glömt oss som har stora kläder jag drar 50+ i jeans och har aldrig hittat några snygga jeans. de som är snygga har jag skickat efter från usa genom ebay

• Schweizernöt

jag är 20 år och drar 48/50 i byxor.
    Det är måttligt kul att ALDRIG få ha snygga jeans.

Speciellt ALDRIG märkesjeans.

• oOMayaOo

Vilken storlek har du? Jag köpte ett par 48:or på BiB för ett tag sen som var snygga. Men vanligtvis gillar jag inte deras jeans. Har även köpt på Lindex tidigare.

• Jonnzie

Maya: Jag fick köpa 48 nu hittade också ett par på BiB men skulle nog inte gå utanför dörren med de på.

Missteddy: Men vaddå skickat efter? Hur vet du att du kan ha dem som du köper då. Hur gör du då? oj många frågor men finns det att få tag på berätta mer.

• missteddy
    Jonnzie skrev 2007-01-23 22:17:44 följande:
    Maya: Jag fick köpa 48 nu hittade också ett par på BiB men skulle nog inte gå utanför dörren med de på.Missteddy: Men vaddå skickat efter? Hur vet du att du kan ha dem som du köper då. Hur gör du då? oj många frågor men finns det att få tag på berätta mer. Mamma till världens sötaste Jamie
    i annonsen står det mått på byxan jag mäter mej själv. måtten står i inch så man måste omförvanla det i cm men det är ganska lätt köpte alla mina mammakläder för det fanns inte heller några mammakläder som passade mej utom kjolar med det kunde man inte gå i vintern
  • Jonnzie

Hur omförvandlar man det då?

• Jonnzie

Tackar

Svar på tråden Snygga jeans i stora storlekar