Comviq abonnemang
Ni som har det, tycker ni att ni får skumma räkningar från dem ibland?
Jag har ofta fått ringa och ibland har de ändrat för att de gjort fel. (lagt på fakturaavigft eller månadsavgift som inte ska vara där) Ofta har de då dragit bort det på nästa räkning, så jag fått det att ringa för, men är väldigt skeptisk till att det stämmer...
Sist ville jag dra bort månadsavgiften med en gång på min rälning, men då tyckte hon självklart att jag skulle ha dem att ringa för, det skulle bli s¨krångligt annars. (?) Jag propsade på att dra bort dem från räkningen med en gång och när hon gick med på det var det ju hur enkelt som helst!
Idag ringde jag om en ganska hög räkning som jag inte tyckte stämde, men de har ju förklaringar på allt.
Jag har bytt från Comviq kompis till NYA Comviq kompis. (nej, man uppdateras inte automatiskt) När jag ringde om det sa hon även att jag skulle slippa månadsavgiften på ett år. (julklapp tror jag) Jaha, så ligger ändå månadsavgiften där på nästa räkning, plus halva förra månadsavgiften.
När jag ringer om det säger hon att det kan ta några månader innan det uppdateras, men jag ringer ändå fär det nya. (?!)
Så med andra ord ska jag betala nästan två månadsavgifter när jag bytte för att få månadsavgiften gratis? Varför sa de inte det när jag tecknade det nya då? Nej, för det är ologiskt!
Jag försökte förklara detta för henne, men hon blev sur och var envis, så jag orkade inte. Eller orkade inte, det är så rörigt, så jag visste inte hur jag skulle förklara hur jag menar!
Jag har akdrig haft problem med dem förut, men nu har det blivit såhär ganska ofta. Börjar faktiskt tröttna.
Någon mer som upplever samma sak med dem?